ragens Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Sitter her og er lei meg.... Ble mer eller mindre kjæreste med en helt super gutt som jeg har kjent siden jeg var tenåring,og vi har hatt det så fint.... Og i går kom han og sa at han synes det går litt fort,og at han ikke er helt klar for det enda...,jeg ble selvsagt veldig lei meg... Er det noen som kan være så snill og spå meg og fortelle meg om det blir oss? Jeg ble spådd her i høst og fikk beskjed om at jeg kom til å møte en blond mann i vår,og at han kom til å bety mye for meg,og så plutselig var han der.... Håper noen er så snille og tar seg tid til å spå meg,og ikke vær redd for å ikke ha det svaret som jeg gjerne ønsker meg...,og om du ser en ny mann,vil jeg selvsagt gjerne vite om det.... Jeg er født : 24 10 74 Han: 02 02 75 Varme klemmer fra
ragens Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2007 Jeg blir veldig glad om noen tar seg tid til å se på meg....
ragens Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Dytter meg oppover igjen jeg,og håper på et svar fra noen av dere som ser eller leser i kort... Klem
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 la noen kort på dere og fikk frem at det er en annen som er betstemt for deg. en som er som en seierherre...en andre ser opp til...og du skal nok møte denne skulte mannen etter at du har lagt frygt og angst bak deg....skjebnen vil komme inn og ta styringen... litt svevende men fikk ikke opp mere konkret,...
ragens Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 Hmmmm,hva tror du virkelig menes med det da??? Og når skjer det da...?? Klem fra
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 dette var spenende jeg fikk opp 6 staver....dette er et kort som er synonymt med seiersherren/the chariot som shaman spådde deg.....og sammen med han dukket stavesset opp......fruktbarhet!!!!!!!!.....og sola.....barn og suksess!!!!!!!!.......det ligger ikke langt fram i tid.........så lykke til!!!.... jeg vil tro han er enten født i et ildtegn eller at dere vil møtes i et ildtegn....løven eller skytten.....(august eller desember)..... lykke til.....
ragens Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 Oj,så spennende!!!! Og TUSEN TAKK for at du også tok deg tid til å svare meg....! Ser du om det er en jeg kjenner? Eller er det en helt ny mann,og blir denne mannen den "rette"??? Mange spørsmål,men lurer på så mye,og sitter her og er lei meg,for jeg vil så gjerne med han jeg har møtt og han sier at han er forelska,men at det er for tidlig for han.... Huff,det skal ikke være enkelt.... Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå