Gå til innhold

3 1/2 mnd og spiser min hver time om natta! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en uke med sykdom hos den lille, har vi nå kommet opp i min 1 måltid hver time om natta. Måltidet varer i alt fra 10-20 minutter, noe som gjør mor veldig sliten og irritabel.

Jeg er IKKE for noen skrikemetode men ønsker andre tips for hvordan endre dette. Desperat, kan en kanskje si ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.. hva med litt tynn,tynn velling da?

Skrevet

Avledning er trikset dersom du ikke vil gi velling. (noe jeg ikke er helt sikker på at jeg støtter da jeg ikke tror det er sult som gjør at han våkner)

Det krever dessverre litt ekstra av deg og kan ta et par dager, men for å gå tilbake til den rutinen dere hadde tidligere så må det byssing, bæring og kosing til. Det kommer sikkert til å bli litt gråt, men ingen skrikekur i allefall!

Anbefaler det på det sterkeste.

(vi tok inn vognbagen, plasserte den på to stoler og vugget)

Skrevet

He he, knøttet endte opp med å sove i samme seng med meg om natta etter en periode med sykdom. Det var det eneste som ga sammenhengende søvn som før. Da var han 3 mnd, nå er han snart 4 mnd og han sovner som før på egenhånd. Tror det var litt skummelt for knøttet mitt å være syk, og det gjorde at han fikk ekstra behov for nærhet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...