Gå til innhold

Oiiii - Jeg er også kvalm.......

evigoptimist

Anbefalte innlegg

Hmmmm, nå begynner jeg virkelig å lure.... de siste dagene har kvalmen kommet plutselig over meg, i bølger... er trett hele tiden og reagerer med voldsom kvalme på alle lukter.......

Har vært plaget med hyperemesis i alle mine syv svangerskap... så gjenkjenner disse tidlige symptomene...tror jeg da.......

Trodde egentlig jeg skulle bli glad....men, kjenner frykten dirre i kroppen.... Blir det nok en sommer i møte med doskåla ??

HVIS jeg er gravid nå, vil jeg dessuten ha termin på eksakt samme dato som ifjor....(da mistet jeg i MA i uke 16, i slutten av august..) Skummelt!!!

Har ikm ca.6.juni..... bør egentlig vente med test et par dager til...... Er redd for både positiv og negativ test.... VIL jo være gravid, men er samtidig vettskremt for akkurat det......

Fortsetter under...

Jeg har skikkelig trua på at dere har lykkes denne måneden, evigoptimist!!! Når du nå i tillegg er kvalm er jeg om mulig enda sikrere ;-) Særlig fordi du har vært kvalm når du har vært gravid tidligere (selv har jeg aldri vært kvalm når jeg har vært gravid og har derfor vanskelig for å tro på at det er et tegn for min degl).

Tror det må være skjebnen at du i tilfelle får samme termin som ifjor... Det er meningen at du skal ha en barn den dagen skjønner du vel!! :-)

Frykt ikke testinga, evigoptimist! Jeg er sikker på at du er gravid og at alt går veldig bra denne gangen :-) Du kommer til å gå igjennom sommeren med en liten spire som koser seg og tviholder seg fast!! :-)

Takk for støtten, jenter!! Det betyr MYE=)

Men, nå er kvalmen mye bedre...huff, kanskje tanteskremselet er på vei likevel...?? Er ikke så mye annet å gjøre enn å smøre meg med tålmodighet og vente....(er ikke akkurat veldig god på det...)

Skal holde dere informert=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...