Gå til innhold

Hjelp! Har tatt for lite forlat..

jento 1980

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt vitaminene GRAVID på apoteket og i 20 dager har jeg tatt 1 tablett istedenfor 2 tabletter, som er anbefalt.

Kan dette påvikre forsteret?? Det skjedde fra jeg var 8-11 uker.Før jeg var 8 uker tok jeg en annen type tablett og har da fått i meg det jeg skulle.

Skal høre med legen på mandag, men vil gjerne høre om noen som vet..lenge til mandag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gått på forlat i det hele å det store, ikke med min første å ikke nå..

Har mye å si om du spiser mye sundt åsså =)

Det eneste jeg har mangel på er jern... Men det får jeg i en del mat =)

Skrevet

Eg var sent ute med folat med første, og denne gangen har eg ikke tatt det i det hele attt. Har fått i meg omega 3 da:) Førtse var frisk og fin da hun ble født og foreløbig så har denne det også ganske så fint:) Det gjør nok ingentig:)

Skrevet

Da jeg gikk gravid med min første i 1998 var det ikke anbefalt å ta folat. Men babyen jeg fikk var sunn og sterk!

Du har jo tatt en tablett dgl, og det er jo bedre enn ingen :)

Skrevet

Nå vart jeg litt betrygget =) Takk!

Skrevet

Det er de færreste av gravide i Norge som tar folat i det hele tatt. Leste i siste brev fra Mor og Barn undersøkelsen at det blir født 70 barn i året med ryggmargsbrokk. Hvis alle hadde tatt folat, hadde tallet vært halvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...