Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld va æ på arb, bynte å blø krafti å me nåh sinnsyke magesmærta... tænkte me en gang at nu blir æ å mist...

Dro på lægevakta, sendt te sykhuse å dær va d mye ting som shedde...

Nu kan d gå 2 veia, enten så går alt bra (håpa d så uendeli mye) eller så mista æ:(

Nån andre sm har opplevd d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg mistet, fikk jeg skikkelige kramper, men jeg blødde lite (var MA)

Men det var mens smerter bare myyye vondere. Men det er jo mange måter å miste på og mange som blør uten å miste..

Lykke til:)

Skrevet

Huff da. sånn må være grusomt å komme ut for. :-/

Føler virkelig med deg.

Og krysser alt som krysses kan for at det skal gå bra!!

Lykke til! :)

Skrevet

Hei.

Hvordan går det med deg nå?

Vet du noe mer? Jeg fikk så vondt av deg når jeg leste innlegget ditt.

Ska kryssa fingre og tær for at det går bra med deg...håpe virkelig det.

God klem.0)

Skrevet

Hei hei.

Joda d går nu på ett sætt... har enda krampelignende smærte nede i magen å bak i korsryggen... Legen sa at æ måtte innstill mæ på at d kunne gå galt... såe æ må bare håp på d beste:)

Takk takk;)

Når har du termin? kordan går d me dæ?

Skrevet

Uff så leit da :S

Det er ikke noe gøy å miste,men man må trøste seg med at det som oftest er en grunn til at det skjer, selv om det ikke er store trøsten akkuratt nå..

Men det er jo fortsatt et lite håp om at det kan gå bra, håper det går bra med deg:)

*trøste*klem

Skrevet

Det hørtes ikke mye godt ut.....

Jeg har forresten termin 7 Januar og er litt kvalm og dårlig men trøster meg med at dette er ett godt tegn. Jeg var i en periode veldig bekymret fordi alle symptomene forsvant.

Nå er det nesten sånn at jeg er glad for å være kvalm og trøtt...he he ..rart er det.

Ska tenka masse på deg.

Sende en god trøsteklem te deg....håpe sånn at det går bra for deg.

Skrevet

Heldivis har æ ikke vært så kvalm... såe d e æ ganske gla før... Men huff sjokolade e jo såååå godt:) ehhehe... D e egentli d æ kosa mæ me:)

har hatt heile vænneflokken rundt mæ å prøvd så godt di kan, nu e alle ute å kosa sæ i sommer sola... mens æ ligg hjemme på sofaen å gruves te ka som sher.. Heldivis e di ikke langt unna...

7 januar? hehe, d kommer te å gå fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...