Gå til innhold

3 1/2 mnd og spiser min hver time om natta! H j e l p!

Anbefalte innlegg

Etter en uke med sykdom hos den lille, har vi nå kommet opp i min 1 måltid hver time om natta. Måltidet varer i alt fra 10-20 minutter, noe som gjør mor veldig sliten og irritabel.

Jeg er IKKE for noen skrikemetode men ønsker andre tips for hvordan endre dette. Desperat, kan en kanskje si ;(

Fortsetter under...

Dette vil nok gå seg til etterhvert. Men skrikemetoden må du ikke prøve i alle fall etter min mening. Til det er babyen for liten (dem anbefaler ikke før 6 mnd) Jeg vil ikke anbefalle den i det hele tatt, men det er nå MIN mening.

Har du tenkt på samsove en periode? Det kan gi deg litt mere hvile i og med at du kan amme i senga. Slipper opp å hente baby. Kan godt hende den lille har litt økedøgn nå etter sykdom.

En annen mulighet er å la pappa ta litt nattstell om du har mulighet. Det er lettere for pappa en deg. Du lukter melk, kos og mamma vettu!

Kanskje pappa kan vugge, bysse litt slik at dere kan drøye tiden litt mellom måltidene. Jeg vil tror det bare er en overgang nå siden h*n har vært syk og at det vil gå seg til etterhvert.

Forstår du er sliten!

Men det er sannsynlig at barnet plages med tannfrembrudd etter sykdommen (feber og tannfrembrudd kommer ofte sammen) og at det er det som plager henne! Håper du har avlastning nå i helga slik at du får sovet litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...