Gå til innhold

har jeg valgt feil navn?

Anbefalte innlegg

hos oss var det barefar m familie som trumfet gjennom navnet til sønnen min på 11 mnd.. jeg liker det, er ikke det, men ville gjerne hatt et navn til, som de ikke likte. ble alene med han ganske kjapt, mye pga familien og hvordan ting ble etter vi fikk barn. hva syns dere om å gi han et navn til? vet det blir voldsomt rabalder spes hos moren hans, men det er jo min sønn... hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9483084-har-jeg-valgt-feil-navn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd noe av det samme. På førstemann ga jeg etter, men på nummer to stod jeg på mitt til vi fikk til et kompromiss. Men det skal sies at det første navnet vi hadde bestemt oss for da også, ble slaktet av svigerfamilien. Det gjorde at vi begynte å tvile, og til slutt valgte et annet navn. Men det var ihvertfall et navn vi likte.

herre gud...svigermødre som legger seg borti navne valg.....det verste jeg har hørt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...................jeg hadde bytta navn om så var..........ikke mulig????....jeg var missfornøyd med min x-svigermor....men skjønner det finnes værre eksemlarer........

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...