betty74 Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Har så og si bestemt meg for denne. Vil ha en firhjuling + en lett vogn som blir liten sammenslått ( når man skal ha den i bilen) Det eneste jeg lurer på er: er mykbagen for liten for skinnpose? har en teutonia skinnpose fra forrigemann som vi ønske å bruke og skal ha barn i oktober. Det er jo veldig dumt hvis den ikke får plass i mykbagen...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Jeg synes teutonia mistral ikke er en lett vogn, men derimot en tung vogn å manøvrere. Skinnposen får plass i mykbagen.
betty74 Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Takk for innspill. Vet du om en annen vogn som oppfyller kravene min?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Jeg var selv ute etter mistral, men hun i butikken anbefalte meg Teutonia Fun. Den er veldig lik mistral, men mye lettere å manøvrere.Så vi gikk for den. Har ikke prøvd den enda, vi venter bebis i juli. Det er sikkert noe negativt med denne vognen også, men prøv å trill denne rundt i butikken og du vil merke forskjell.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Det er jo smak og behag med vogner - men jeg har vært veldig fornøyd med Mistral. I bagen hadde jeg dunpose (oderwälder, lang modell), og det passet fint, måtte bare dytte sammen posen litt i enden.
allegodetingertre Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Jeg brukte også dunpose oppi softbag. Synes ikke mistral var spesielt tung og anbefaler deg å kjøpe den med lufthjul.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #7 Skrevet 4. juni 2007 jævelig at du utgir deg for og være vognekspert, stakkars damer, ikke bare er du falsk, men du lurer damer for penger også, ble pike25 og nikko for vanskelig og bruke nå eller,,, burde tenkt på det før du tolker kollegaer i ryggen...............
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Jeg trenger vel ikke være en vogn ekspert for å ytre en mening om en vogn eller?? Makan til oppførsel. Og hva mener du om at jeg er falsk og lurer damer for penger? Stemmer det ikke at Fun er lettere å manøvrere enn mistral? Jeg dolker ikke kollegaer i ryggen, jobber ikke med vogner engang. Er det mulig å være så usympatisk, Jeg prøvde faktisk å hjelpe hun over her. Ta deg sammen!!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Hei jeg hadde Mistral med softbag, syns den var veldig ok, men ville nok valgt lufthjul (jeg har vanlige hjul, de er litt glatte på vinterføre og ikke så gode å trille). Vet det har skjedd masse med Teutonia siden jeg kjøpte, så anbefaler deg å ta en kikk på "Fun" og "Spirit" modellene også. Det er veldig med fronthjul som svinger, og det har ikke mistralen. Men veldig god kvalitetet, holdbar og kjekt med vendbar kjøreretning. Tror vogna veier ca 12kg så det er ok vekt
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Hva skjer!? Hvorfor blir jeg hengt ut her som falsk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå