Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Hadde to på frys,som jeg skulle sette inn igår,men de klarte seg ikke.Så da blir det fullt forsøk på meg igjen.. Jaja,da er det bare til å vente til Juli,da begynner jeg på spray:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 uff da.... det var kjempe leit å høre!! Får håpe du lykkes nå som du går i gang igjen og får ferske flotte egg )) Så får du kose deg så godt du kan i sommer frem til spraystart!!! Lykke lykke til, en en trøste klem til deg fra meg..
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Trist ( Uansett hva slags forsøk man skal igjennom er det en utrolig stor påkjenning følelsesmessig. Håper det blir full klaff på neste forsøk! Kos deg masse frem til spraystart )
Lilly 79 Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Uff det var sikkert en kjedelig beskjed å få:-( Der går man å venter spent på å bli ruger, åsså blir det ikke noe av. Men nå er det heldigvis sommer, så da kan du kose deg skikkelig før forsøket!:-) Klem
Veslesnuppa Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Huff....Hva kan man si.... Venter såå for å bli ruger,så skjer dette.. Men kjempeflott at du er positiv og ser fram til neste forsøk!! Lykke til!!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Det var leit å lese... Trøsteklem fra meg! *klem*
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #7 Skrevet 3. juni 2007 Stakkars deg, jeg føler masse med deg! Jeg hadde håpet sånn for deg denne gangen, at du skulle få gode egg å sette inn.... Får håpe du er heldigere neste gang og at du lykkes da. Trøsteklemmer fra
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2007 Tusen takk jenter:)) Der er så godt å ha en plass der andre virkelig vet hvordan det er!Selv om jeg ikke er den som har slete mest med det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå