Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har følt meg så oppblåst siste dagene. Ikke lagt på meg eller no, men syns magen er mye større enn vanlig. Her om dagen på et møte med jobben var det en (som jeg ikke kjenner) som så på meg og sa "Du skal ha barn!?". Ble helt paff, visste liksom ikke hva jeg skulle si.. Er i uke 10+5, så har jo ikke fortalt det til så mange enda...

Andre som føler seg oppblåste og at magen "vokser"??

Fortsetter under...

Både ja og nei. Eg har hatt dager der eg syns eg er oppblåst, om det har med mat eller formen å gjøre vet eg ikke.

Men det er også rart at noen allerede kommer å spørr meg om me venter en til. Syns det i grunn er litt rart at dem kan se det allerede nå - er 12+1, men har fått spørsmål om dette for kanskje to uker siden allerede. (men så er ikke eg kjempe tynn, der er litt mage etter å fått tre barn - så skjønner da iallefall ikke at dei kan tro at eg er gravid igjen, eg har alltid hatt litt mage)

JAA!

Jeg er 10+1 og skikkelig oppblåst, spesielt blir jeg det om kvelden når jeg setter meg ned for å slappe av. Dette er nr 2 for meg og jeg er mye mer uteset nå enn sist. Om morgenen når jeg våkner er jeg liksom to str mindre enn om kvelden. Jeg føler også at det er veldig synlig på meg, men jeg kommer ikke til å si noe før jeg har vært hos jordmor og hørt hjertelyd i uke 13.

Kan trygt si det sånn... Har fått mage alt, mye oppblåst, men faktisk noe voksende livmor også.. Min nr 2 dette. Har sagt det til den nærmeste familien til sambo da vi bor så tett inntil dem, og svigermor syns jeg hadde lagt på meg litt i det siste.. Tynn som en strek i mars, og nå er jeg den bolla i forhold.. Magen BULER ut... HAHA:D Folk lurer nok ja... Skal si det til venner snart å... De ser det før el siden uansett så...

Absolutt! Føler meg veldig oppblsåt, omtrent hele tiden, og da stikker magen ut og (er 12+4) så mulig at det ikke bare er luft som gjør den stor. Legger litt på meg ellers og, selv om jeg ikke spiser mye mer enn vanlig- mammaklær og store bh'er (store for meg i alle fall - har gått opp 2-3 størrelser!) er det nye livet nå :)

Annonse

Jeg er nesten skuffet over størrelsen på magen min for tida, for det er bare en bitteliten bul som er like mye flesk! Men det er praktisk og, for vi har ikke fotalt det til noen ennå. Skjønt - jeg ble nødt å fortelle det forrige helg til de som er kostymeansvarlige i det musikkspillet jeg skal spille i nå i juni. I fjor var antrekket mitt trangt, men i år var det ABSOLUTT for trangt - det gikk ikke igjen, og da de sa jeg måtte legge meg i hardtrening, måtte jeg bare si at problemet ville øke og ikke krympe. Så jeg ga dem litt å tenke på, for kostyme må jeg ha - og det skal være et 1800-talls engelsk selskapskostyme! Ikke noe tull, nei!

Føler med deg! Jeg har hatt stor oppblåst mage siden uke 6... Håpløst å holde det hemmelig på jobben da ja... Men nå som jeg er i uke 13 har magen stabilisert seg noe. Blir litt skummelt at så mange vet om det før man er over i den sikre perioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...