Gå til innhold

Da kommer jeg inn her fra BliGravid!


melkekua™

Anbefalte innlegg

Det klaffet endelig i min 13pp - mitt lykketall!! Har sittet med mange tårer her på morgenkvisten idag. Kan ikke fatte at det er min tur! Skjer det virkelig?? Noen må klype meg i armen for dette er vanskelig for meg å tro. Jeg hører nå til 1.trimester......wooooooooooooooooooooooow! Min termin er satt til 06.02.08. Helt fantastisk!! Nå må spiren bare klamre seg fast så godt den kan i 8 måneder til. Stor klem til alle fra en nygravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HURRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Gratulerer så mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!! Så fantastisk!!! Har sett deg en inne på "bligravid" forumet, hos meg klaffet det faktisk i 1. pp men har fulgt med en stund. Hadde en periode der vi prøvde aktivt i 6 pp, men bestemte oss for å ta en "prøvepause". Var derfor ikke helt forbredt på at det skulle klaffe så raskt denne gangen, men utrolig koselig da! Blir en spennende tid for oss :-) Klarer ikke tenkte på noe annet om dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH, SÅ KJEKT!!! Nå ble jeg kjempeglad!! Er alltid så koselig når en som har prøvd lenge blir gravid! Gratulerer så masse Emblamamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :-)

Satser på¨å snart komme etter.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg utrolig glad!!!! dette fortjener du virkelig!!!!!!!!!!!!!!!!

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Emblamamma!!! Har sett deg mye inne på BliGravid, så det er på tide at du kommer inn hit nå!! :) dette var gode nyheter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inne å sniker bare å må si:

GRATULERER, ENDELIG ble det din tur=)

håper flere av dem som har prøvd lenge kommer over hit å snart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye emblamamma! Jeg husker deg fra månedene jeg tilbrakte på Bli Gravid og det er så velfortjent at det endelig er din tur!!!

 

Lykke til fremover med det lille nurket i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, litt vanskelig å stå først i køen for å gratulere når jeg sto opp kl 13.45 :-( Men velkommen alikevel vennen :-)

 

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Emblamamma!

Det er så flott at det lykkes for deg selv om du har prøvd lenge, det viser at man ikke må gi opp:)

Håper du får et fantastisk svangerskap!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!Gratulerer!!

Jeg har samme termin som deg:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holdt jeg på å dette av stolen; SÅ FANTASTISK!!!

Gratulerer så masse Emblamamma!!! Godt å få deg hit, du har alltid så mange gode svar på lur, har savnet deg gitt:)

Vi fikk det også til i 13.pp!!! Det er nok lykketallet vårt heretter!!

 

GRATULERER IGJEN!! Dette var skikkelig velfortjent!!! HURRA:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emblamamma. Har fulgt deg nokså tett inne på Bli gravid, men har ikke alltid vært så delaktig selv. Ble kjempeglad da jeg fant dette innlegget - så flott at du nå er gravid og at vi skal slå følge. Ja, for disse spirene klorer seg fast!!! Jeg har termin 24. januar.

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johoo! Gratulerer, Emblamamma! Jeg husker deg godt fra BliGravid, og er så glad for at du kommer etter inn hit! Så fantastisk morsomt å høre hvor glad du er! Jeg gleder meg med deg!

 

Klem tilbake fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så utrolig mye altså..

 

Er så vannvittig gøy og se når noen går over til 1 trimester etter så langt slit..

 

Kose deg masse med magen og masse masse lykke til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Husker deg fra BliGravid. Glad for å se deg her inne:) :)

Velkommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer emblamamma! Det er helt fantastisk å høre at det har lyktes, og at dere ikke har gitt opp håpet til tross for 13 pp. Lykke til med spiren! Jeg har termin bare 4 dager etter deg, så håper vi slår følge helt fram mot målstreken =)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...