*Vetlis* Skrevet 2. juni 2007 #26 Skrevet 2. juni 2007 Gratulere så utrolig mye igjen snuppa! Å som jeg sa, jeg står først i køen og ønsker deg velkommen inn på 1 trim ;-) Hmmm lurer på om jeg skal legge meg inn på spå sidene hihi!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 2. juni 2007 #27 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer så masse emblamamma!!! Er så utrolig gøy å lese når de man har sett streve her inne lenge endelig får d til Kos deg m den lille spiren i magen
Aget Skrevet 2. juni 2007 #28 Skrevet 2. juni 2007 Åh så superbra:)) gratulerer så massse,lykkelykke til:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 2. juni 2007 #29 Skrevet 2. juni 2007 Må gratulere her også jeg, dette var så utrolig bra!!!! Fantastisk!!!
gutt 08, jente 11 Skrevet 2. juni 2007 #30 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nickoline med 2 jenter Skrevet 2. juni 2007 #32 Skrevet 2. juni 2007 Så kjekt!!! Gratulerer så mye! Jeg har fulgt med på deg, for vi startet på bligravid til samme tid. Har kikket innom her jevnt og trutt for å se hvordan det går med deg, og nå ble jeg virkelig glad! Så utrolig fortjent. Måtte den klore seg gooooodt fast
Krokodillemor Skrevet 2. juni 2007 #33 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer!!! Dette er det mange som unner dere, det kan jeg garantere deg. Klem fra Krokodillemor
skimre Skrevet 2. juni 2007 #34 Skrevet 2. juni 2007 Så utrolig flott!!!! gratulerer gratulerer!! håper vi alle ses snart på 1.tri! Klemmer til deg:)
Silje & prinsen<3 Skrevet 2. juni 2007 #35 Skrevet 2. juni 2007 Ååååå gratulerer så mye :) Det var virkelig deres tur no... Kos deg masse med spiren, og den voksende magen.. Håper eg snart kommer etter... Kleem...
melkekua™ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #36 Skrevet 2. juni 2007 Tusen takk alle sammen ;o) Det varmet så godt å se alle hilsnene, begynte å gråte på nytt igjen! Sender masse babystøv til alle! ********************************** De som har vært prøvere en god og lang stund får litt ekstra babystøv. ****************************** **************************** ******************************* ********************************** *********************************** *********************************** ************************************ ************************************** Termindato blir rundt den 6.feb.-08. Tenke seg til at det klaffet den måneden vi stresset mest. Var jo begynt utredning osv. Skulle begynne på pergo jeg når mensen kom denne gang. Vet ikke om det er tilfeldigheter, men tror jeg har fått litt tegn den siste tiden: Vetlis drømte om meg ) Og jeg har vunnet vin 2 ganger på rad på jobben. Jeg vinner aldri vin hehe! Jeg gir flaskene med glede videre til gubben i huset ) Har ikke fulgte noen oppskrift denne pp'n siden det var nok stress med utredningen. Har verken hatt beina opp etter sex eller tatt hostesaft. Hvis det er noen som lurer på noe, så spør )
Lille Trille* Skrevet 2. juni 2007 #37 Skrevet 2. juni 2007 Så fantastisk! Så utrolig godt å høre at det endelig klaffet! Vil bare si GRATULERER og LYKKE TIL VIDERE!!!
mammamammamammamor Skrevet 2. juni 2007 #38 Skrevet 2. juni 2007 nei så tøft, vi er gravide på likt. gratulerer så mye mvh medlem av anonyme prøvere
ticalinda Skrevet 2. juni 2007 #39 Skrevet 2. juni 2007 Dette var skikkelig morsomt! GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!! Kos deg masse, håper vi treffes på 1.tri om ikke så altfor lenge!
babygullz <3 vilde Skrevet 3. juni 2007 #40 Skrevet 3. juni 2007 ååååååååå hurra!!!!!13 ganger hurra!!!!=) Dette fortjente du sååååååå virkelig emblamamma!!!! gleder meg på dine vegne og ønsker dere alt godt videre =)
2 fine små Skrevet 3. juni 2007 #42 Skrevet 3. juni 2007 Aah, herregud saa fantatstisk!! Gratulerer saaa mye. Du har jo blitt litt institusjoenen her inne med fantastisk mye kunnskap, informasjonsdeling og tolmodighet.... Wow, ble roert her naa jeg ogsaa, saa flott at naturen gaar sin gang, og at man er helt i orden fordi om det kan ta noe tid. Kos deg masse og tenker du smiler i 9 mnd naa, det ville jeg gjort, hehe... =o)))))))))))
Modesty Blaise Skrevet 3. juni 2007 #43 Skrevet 3. juni 2007 Emblamamma dette var deg vel forunt. Endelig ble det din tur. Så lykkelig og lette du må være nå. Hurra. Gratulerer så masse. (Blir helt rørt her selv jeg...) Ønsker deg lykke til over i sofaen på 1.tri. Kos deg masse med graviditeten. Håper spiren din klorer seg fast hos deg:-) Lykke ønssker
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #44 Skrevet 3. juni 2007 så arti da emblamamma:) GRATTIS,å lykke lykke te videre:) klæmme klæm klæm
Suretær Skrevet 3. juni 2007 #45 Skrevet 3. juni 2007 WOOOOOOWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUUUUURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye, nå har jeg reservert tur neste gang så jeg håper vi sees inne på 1.tri snart. Kjempeklem
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #46 Skrevet 3. juni 2007 Hei kjære emblammammaen min ))))))))))))))))) Tenk ENDELIG skulle jeg få skrive denne meldingen.....hårene reiser seg på ryggen min.....hi hi )))))))))))))) Dere er såååååååååååååååååååååå flinke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg sier som jeg sa til deg! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII DANSE LYKKE DANS HURRA HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hva sier "gubben" til responsen på gladmeldingen din????????? Og hva sa han om overraskelsen han fikk etter endt jobb???? Vi her inne er virkelig priviligerte som fikk motta gladmeldingen sååå tidlig )))))) Lykketallet deres er uten tvil 13 ) Gleder meg masse til å følge deg og den lille spiren deres på veien til 40 uker ))))) Stoooooooooooooooooooooooooooorkjempestoooooooooooooooooor klem fra
Gjest Skrevet 3. juni 2007 #47 Skrevet 3. juni 2007 GLEMTE Å SI GRATULERER DA ))))))))))))))))))))))))))))))))
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. juni 2007 #48 Skrevet 3. juni 2007 gratulerer så mye, Emblamamma!!!!!!!!! :-) Denne spiren er så velfortjent! Hopper og danser for deg nå!!! hihi Er supermisunnelig, men utrilig glad på dine veien!!!! :-) *spireskåneknuseklem*
k@ra Skrevet 3. juni 2007 #49 Skrevet 3. juni 2007 ÅÅÅ gratuleeeerer emblamamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg ble helt rørt. Har bare vært her inne siden februar, men du har vært fast her med godt mot og gode råd!! Helt utrolig å høre sånne solskinnshistorier! Nå må du prøve å nyte det!!!! Lykke til. Ps. jeg er også på feb.klubben, men klarer ikke å løsrive meg herfra;)
*Bea* & bitteliten Skrevet 3. juni 2007 #50 Skrevet 3. juni 2007 Gratulerer Emblamamma m/spire !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDD Det var en god nyhet å få når jeg logget på her etter en helg uten internerr Lykke til med svangerskapet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå