melkekua™ Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Gjett hva????? Jeg er graviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid ;o) Det klaffet i den måneden hvor jeg var ekstra stressa (utredningen osv). Mer info senere, jeg gråter her jeg sitter!
Dizzie_mortil3 Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅ gratulerer!!!! )) Jeg fikk helt grøsninger jeg...er så glad på dine vegne! Håper alt går bra.
Tasselur Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Så utroooolig morsomt, emblamamma!!! Gratulerer så mye, vi sees på 1. tri! : )
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Gratulere så masse, dette fortjente du virkelig.. Kos deg nå, og ha en knall helg
meg & mine små Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer med den etterlengtet spiren!!! Vel fortjent etter lang ventetid! Lykke til videre og kos deg masse med den voksende magen!
babyT Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 ÅÅ!!!!! Jeg sitter her og jubler for deg jeg Emblamamma! Så utrolig flott! Da slipper du å gå gjennom mer av utredninger! Å! Så utrolig godt å lese dette nå! Gråt ut alle gledestårene du! De er deg vel unt!
babyT Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Har fulgt dine opp- og nedturer helt siden jeg meldte meg inn her i juli ifjor (tror jeg det var...). Ligger 2 pp bak deg. Mannen min ler av meg nå. Lurte på hvorfor jeg jubla. Svarte bare Emblammamma er gravid! Da lo han enda mer. "Du kan virkelig glede deg på andres vegne du" Er litt skjelven her jeg sitter nå. Ønsker deg lykke til med den vesle spiren. Tenk i februar neste år er du Mamma igjen!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 Endelig!! Gratulerer!! Ønker deg lykke til videre i svangerskapet:-)
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 HIPP, HIPP, HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy fader nå ble jeg glad! Dette hadde du virkelig fortjent :-) Ja spiren kommer når man minst venter det... Du må bare gråte, juble, slå salto. Skikkelig ta deg ut. For dette var gøy! Sitter her med et stort smil om munnen ;-) Vi skal til samtale med gyn. i slutten av juni. Har nå vært prøvere i 11 mnd. Prøvd pergo mm. Men dessverre ingen spire å se. Hadde pos. eggløsn. torsd. og fred. Så her er det masse sengekos fortiden.... Lykke til med den voksende magen! Klem
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 ÅÅÅÅ så gøy! Gratulerer så mye! Da har vi begge fått det til denne måneden, selv om jrg nok ikke har prøvd så lenge som deg. Jeg har termin 4 februar:-)
attpåklatt!! Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 GRATULERER SÅÅÅÅ MYE!! Vel fortjent!! Endelig satt spiren der!! Nå ble eg glad altså.. Følger jo med dere her inne som var her når eg begynte selv... Så nå var det på tide du skiftet forum!! Jippi jippi!! Ha en strålende helg og lykke til fremover!! Dette var en god start på helgen!! kosemoseoverdose fra meg
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 ÅÅÅÅ så fortjent emblamamma!!! Gratulerer! Kos deg med bebisen i magen!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 HEEEEEEEEEEEEEERLIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!! Ingen overdrivelse her nei...=0D Sååå fortjent da... Gratulerer så mye...Ååå ble så glad... Masse klemmer til deg..
Alba44 Skrevet 2. juni 2007 #16 Skrevet 2. juni 2007 ENDELIG DIN TUR, KJÆRE DEG!!!!!!!!! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-D :-D GRATULERER så masse, emblamamma!!!!!!! Det var jammen gode nyheter :-D Masse lykke til med svangerskapet og god tur over til 1.trim.!!! Stor klem,
Nivea30 Skrevet 2. juni 2007 #17 Skrevet 2. juni 2007 Oj, oj,oj!! Gratulerer så mye! Lykke til videre:)
FrkGull Skrevet 2. juni 2007 #18 Skrevet 2. juni 2007 De hjertligste gratulasjoner, dette var gode nyheter!!!
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 2. juni 2007 #19 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer så masse emblamamma!! Har forsøkt å holde et øye med dere som holdt til her på bligravid samtidig med meg! Nå hadde du virkelig forsøkt lenge nok syns jeg! Kjempegøy!!! :)
Måånestråle Skrevet 2. juni 2007 #20 Skrevet 2. juni 2007 Dette er jo helt utrolig! Så fantastisk bra, Emblamamma. GRATULERER!! Dette fortjener du virkelig! Jeg la merke til deg med en gang jeg kom hit til BliGravid, fordi du alltid var så flink til å rydde her inne, legge nyttig info opp på førstesiden osv. Tusen takk for innsatsen, og god tur videre!
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 2. juni 2007 #21 Skrevet 2. juni 2007 ÅÅÅ!! Gratulerer! Jeg fikk frysninger her jeg sitter! Det er helt fantastsk! Måtte den spiren klore seg fast:) Men jeg kommer til å savne alle de gode innleggene og svarene dine her! Jeg tror du har vært til hjelp for veldig mange:) Håper å se deg snart på 1. tri:)
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 2. juni 2007 #22 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer så innmari mye! Det har vært supert å lese alle de fornuftige og kunnskapsrike innleggene dine her på "bli gravid" og nå håper jeg virkelig at du får 9 flotte måneder fremover!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. juni 2007 #23 Skrevet 2. juni 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hipp hipp hurra!!!! Gratulere masse med din velfortjente spire emblamamma! Tenk at det endelig ble din tur! Nå ble jeg glad altså :-) Kos deg masse med svangerskapet :-)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 2. juni 2007 #24 Skrevet 2. juni 2007 GRATULERER SÅ MYE, EMBLAMAMMA!!! Endelig var det din tur, nå ble jeg kjempeglad:) Kos deg med magen!
Lillegull og spiren Skrevet 2. juni 2007 #25 Skrevet 2. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.......GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:) ååååå nå ble jeg så glad at tårene triller her,dette har du virkelig fortjent:) Da må du kose deg masse med den voksende magen og lykke til i svangerskapet:) Håper jeg kommer etter deg fort:) gratulerer igjen vennen:) stooooooooooooooor klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå