Gjest Skrevet 2. juni 2007 #1 Skrevet 2. juni 2007 Jeg vet at det egentlig ikke er noen vits i å fortelle om symptomer osv fordi det er bare å ta en test, men jeg synes ikke jeg har noen skikkelig grunn til å begynne å teste meg, og vil bare høre om dere synes jeg har noen som helst grunn til å tro at jeg er gravid eller om jeg bare er paranoid.. Jeg er på pillen, men kroppen min oppfører seg rart. For 2 uker siden var jeg kvalm veldig ofte og det varte i en uke, men nå har det avtatt. Brystene mine var uvanlig ømme, selv om det er 2 uker til jeg venter mensen, og de pleier å være ømme før mensen, men ikke så ømme som de har vært i det siste. Jeg har måttet stoppe typen noen ganger for det har gjort vondt... Selv om jeg ikke spiste mer enn normalt var magen min diger når jeg stod opp om morgenen, og jeg spiste mindre og mindre for å bli kvitt den, og nå etter flere dager med å sulte meg selv er den borte igjen, men poenget er at jeg spiste normalt og vanligvis aldri har Så oppblåst mage. Og vekten er 3 kg mer enn normalt, selv om jeg nesten ikke har spist de siste dagene. Og (sårri for ekle detaljer) igår kom det blod ut sammen med sæd.. bare en dråpe, men likevel. Og jeg mener jeg har hatt mer utflod enn normalt i det siste.... Jeg våknet i natt og trodde jeg måtte på do, men så kjente jeg litt på det og innså at jeg egentlig ikke måtte, det føltes bare rart og 'tungt' der nede på en måte.. litt vanskelig å forklare... Men jeg nøler med å ta en test for jeg *føler* meg ikke gravid på en måte.. det er bare at kroppen min oppfører seg rart... Syns dere jeg bør teste meg, eller...?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hei. Jeg synes du burde ta en test jeg. Høres jo ut som noe kan være på gang. Masse lykke til! Håper du får det resultatet du håper på=)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 tok nettopp en test og den var så negativ som overhodet mulig. men det var en sånn billigtest som egentlig skal dyppes i urinen og holdes der i 5 sek, men jeg tok den som en vanlig grav.test, men teststreken kom fram klart og tydelig. kan det ha påvirket resultatet?
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Kan jo hende du hadde eggløsning(EL) da...jeg blir skikkelig oppblåst noen ganger da jeg gikk på p-pilla, Men du kan jo bare vente å se til du får mensen...åssen test tok du?? Vanlig grav test eller en EL test?? Hvis det er en grva test så er den nok neg ja... men vent til du skal ha mensen, og skulle den ikke komme ta en ny test... Og en ting til, mistenker du at du er gravid, slutt med pilla med en gang...(Står i bruksanvisninge,) og skulle mensen komme så får du bar starte opp igjn på nytt.. lykke til da=o)
Gjest Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 hmmm.. muligens, men jeg har tatt p-pillen i nesten 5 år og kan ikke huske å ha opplevd lignende... det var en grav.test, en sånn billig en jeg kjøpte på en dansk side for 10 kroner en gang i tiden. kanskje den var utgått på dato til og med, jeg sjekket ikke:/ menmen, venter mensen om en uke, får se hva som skjer. takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå