Gå til innhold

Får overvektige senere mage enn normalvektige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer an på så mangt, høyde, kroppsform og morkakens beliggenhet. Men generelt sett så synes det ofte tidligere på tynne damer enn på overvektige. Jeg f.eks har alltid vært kjempetynn, nesten så man kunne se forskjell på magen før og etter frokost, så på meg syntes det nesten med en gang. Tror ikke ungen hadde noen steder å "gjemme" seg. Men de fleste, både tynne og tykke har vel en periode der det er vanskelig å se om de er gravide eller om de bare har gått litt opp i vekt. Den runde "gravid-magen" kommer ikke med en gang på de fleste.

Med førstemann vog eg 92,5 på det meste (siste kontroll, begynte på 78, ned til 70), denne gongen begynte eg på 85, ned til 79 (det var lenge sidan) og no er eg oppe igjen på 86. Håpar eg slepp å sjå 90-talet denne gongen, det er ikkje noko enkelt. Eg går med ei bukse som var passeleg til meg for tre år sidan (førstemann var då 2 år), og den passar no! Er komen til veke 33...

Tilbake til tema: Sist i førre veke var det ei som sa til meg at viss ikkje ho visste at eg var gravid, så hadde ho ikkje trudd det. Ei anna sa at, "har du ikkje lenger igjen?? Hadde aldri trudd det." Så eg trur svaret på spørsmålet er at det varierer, men dersom ein tek av i byrjinga (eg mista lysten på snop...) så tek det lenger tid å sjå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...