Gå til innhold

Noen som har erfaringer med emmaljunga ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snart planer om en liten en :) Å har begynt å sett på vogner allerede...Har falt pladask for emmaljunga sine vogner :) noen som har erfaringer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har emmaljunga city cross, og er veldig fornøyd. Vi har den som sportsvogn nå, men til den kan man kjøpe hardbag, mykbag eller egen citybag. Gå inn på emmaljunga sine sider så kan du lese mer om den. Finnes i mange forskjellige farger.

Skrevet

Jeg har emmaljunga city cross med city bag, og er meget fornøyd med den. Jeg kjøpte kun city bagen og ikke sportsdelen i tilfelle jeg ikke var helt fornøyd med vogna. Nå har jeg kjøpt sportsdelen også:) Jeg bruker vogna på lange spaserturer hver dag og jeg syns den er kjempegod å trille, den er lett og behagelig og snuppa har det godt i den. Selv om bagen ser liten ut så er den ikke det!!! Den er litt samlere nederst men det har ikke noe å si:) Jeg fikk i februar og har brukt fleece teppe i bunnen hatt tykk dress på og tykk dyne og da har hun det godt og varmt på kalde dager:)

Har flere venninner som har forskjellige modeller av emmaljunga og alle er kjempefornøyde:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...