allegodetingertre<3 Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Har vært i 1pp i 43 dager... Testet negantivt for en stund siden, og da var det bare å vente på neste mens... hadde jo ingen peiling på når den kom, og er så happy for at den dukket opp igjen, for da kan vi jo snart prøve på nytt:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 hehe..kjenner følelsen, men har selv hatt min lengste syklus på 38 dager... Lykke til videre da=o)
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 skjønner at du er glad! Min lengste pp var på 120 dager den! Tru jeg var glad for å se tanta!
LaMegSpire Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 er på 52 dager nå, så synes det begynner å bli kjipt.. Vil ha mensen!! (helst en baby i magen selvfølgelig!)
tuppelupp Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 I samme båt her. mensen kom i dag-12 dager for sent!! Håpet selvfølgelig at jeg var gravid men etter flere negative tester så ble jeg velig lei av å vente på mensen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå