Gå til innhold

Venter og venter på el......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg sluttet på ppiller for 6 mnd siden har syklusen variert veeeldig, er så lei!! Tærer på både meg og min sambo når vi "må" hoppe til køys i tide og utide, bare for å finne ut av vi bommet grundig på el denne gangen også. Føler kosen blir borte og alt blir bare stress.

Er nå begynnt å teste el, slik at vi kan ha faste dager å gå utfra.

Når på dagen er det best å ta en slik test? Bruker å ta den om morgenen, men leste et sted her at det ikke var så lurt...

Og hvor lenge er jeg fruktbar etter at jeg har fått en positiv test??

Noen som kjenner seg igjen??

Klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... Kjenner veldig godt igjen det du skriver her...Sluttet selv med p-pilla for 7 mnd siden og har hatt veldig varierende sykluser fra 24 til 38 dager, og dette er annen hver gang.(26,33,20/27,34,38,25)...

Håper den begynner å stabilitere seg nå. Vil ha en spire på 1 forsøk, men har ikke store troen...Tro jeg selv har EL mellom dag 10-22, kommer ann på hvor lang syklusen er...Så finner vel ut av dette...Har lagt merke til at jeg får mer lyst på sex når det er rundt EL tider=o)...hehe

Etter en pos EL test er det 24-36 timer fruktbar eller god sjangse for befrukning. Fruktbar er man vel fra du får økt utflod/mere slim...Tror jeg..hehe...Ikke så mye til hjelp men noe=o)

Lykke til da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...