Gå til innhold

Tips for å få løst opp treg mage?


loist

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med oppblåst og treg mage. Er det andre som er i samme situasjon som meg? Har prøvd biola og cultura, men jeg blir kvalm bare av lukta.... Noen som har tips for å "løse opp" treg mage? Kan legge til at jeg er 8 pluss 5 i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klyster! Seriøst! Jeg tok et i går for første gang, og det var sååå deilig å få tømt seg ordentlig for første gang på en uke! Litt ekkelt, men mest deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klyster...hm.... Det er vel siste utvei tenker jeg. Jeg leste en plass her at Sunkost hadde en "avføringste" som visstnok skulle være veldig bra. Tenkte jeg skulle kjøpe den i dag. Kanskje et tips til dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tips for å holde orden på magen er flere spiseskjeer med linfrø som røres i vann før du drikker det. Det skal hjelpe hvis du tar det f.eks hver morgen. Ikke spesiellt delikat, men virkningsfullt. Youghurt med linfrø er jo også en variant. Men, det er viktig å drikke masse vann også.

 

Kanskje du skulle ta klyster for å få ut det som er der og så starte "linfrø-kuren". Bare et tips altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er takknemlig for alle tips jeg får :-) Klyster før "linfrø-kur" hørtes ut som en god start!! Nå får jeg ta meg en tur til apoteket.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...