satime Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Fikk et lite tips i går etter et innlegg jeg skrev ang. mye skriking på natten. Trodde kansje det kunne være at lillegutt drømmer..har mareritt. Hun fortalte at for henne så hadde det forbedret seg etter å ha tenkt gjennom ting eller hendelser i løpet av dagen som kunne virke negativt på babyen, og fjernet dette. Inntrykk blir jo så forsterket hos de små. Etter å ha tenkt gjennom dette så kom jeg på at jeg faktisk kjøpte en ny leke til lillegutt den dagen han startet med gråtingen. Det var den bamse til fisher price, og den kan jo virke ganske masete. Jesper var ogsåå litt skeptisk til den i starten, men ikke etterhvert altså. Er jo verdt et forsøk, så I dag så har jeg lagt den bort. Blir spennende å se om d blir noen forandring. He he...det hadde jo nesten vært alt for lett!! Er det noen som har vært borte i lingnende? Han har ikke våknet enda da....
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Det hørtes ut som foregående natt hos oss. Lillefrøken ynket/halvskrek nærmest i søvne, og kastet på seg store deler av natta. Tanken om ekle drømmer slo meg også. Da skal jeg sannelig tenke gjennom hva som evt kunne ha utløst noe slikt!
satime Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2007 Hei, ja..d kan nok være en lur idee å tenke gjennom slike ting. Det var ingen forbedring natt til i dag, men jeg får se i natt også. Blir til at jeg kontakter helsesøster på mandag også...hvis ikke et mirakel skjer i kveld. Det hadde vært godt for han det...og for meg...sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå