♥kinemor19og lille oliver Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 lillegutt er nå 4 mnd og lurte på når jeg kan/skal begynne å tilvenne han vann. nå er det jo snart sommer og begynner og blir varmt. tenkte på tørsten og sånn. han har ikke begynt med grøt ennå og han får mme.
nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 han kan jo fint få litt vann nå.. min gutt har akkurat begynt med litt middag, og da får han vann etterpå. Bare litt, for å venne seg til det. han ler når han får det. Syns det er veldig gøy, tydeligvis:)
Teri & lille krabbe Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Snuppa er 4 mnd, og vi har begynt Hun får bare smake litt nå og da, men har tenkt å gi noe mer solide slurker hver dag fremover. Må være forsiktig så det ikke overtar "matplass", men så lenge det ikke er snakk om kjempemye vann så er det helt ok.
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Begynte når han fikk grøt. Veldig stas når han endelig forsto seg på tutkoppen. Nå blir han kjempeivrig når jeg kommer med koppen. Fikk vann på flaske i dag, og det var ikek like moro:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Mini får vann til alle måltider og har fått det fra han var 4 mnd og vi startet så smått med grøt! han elsker det! Nåe r han 8 mnd snart og ser at vi drikker av våre vann flasker og da skal han også ha.. festlig;=)
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2007 prøve å gi han pittelitt vann jeg da. spent på åssen det går:p
nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Glemte å skrive at jeg gir han vann i sånn tutekopp fra Avent. Kjempegøy!
silhah og emilie Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 har prøvd hver dag i 3 mnd jeg nå...altså siden hun var 3 mnd..nå er hun 6...men hun bare spytter det ut gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå