Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette?? Er så skeptisk nå når det er så sterkt lys ute, og i alle fall når det er sol. Er snart 4 måneder, så hadde vært litt kjekt om jeg hadde kunne hatt han litt mer oppe, feks i bæresele uansett om det er sol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

apotek og babyutstyrsbutikker.

Vi kjøpte først på allianceapoteket, men de var for vide til han selv på det strammeste. Kjøpte så babybanz, som er såvidt passelige. Nesten for store de også.

Skrevet

Hvor stor er han rundt hodet da? sånn ca?

Skrevet

Så i går at H&M hadde noen søte små men hvor bra de beskytter vet jeg ikke. Men man prøver vel gjerne å ikke ha ansiktet til bebisen rett mot sola.

Skrevet

Da hodet ble målt sist, for nesten 1 mnd siden, var han 41,5 cm rundt hodet.

Vet mange skryter av babybanz. De jeg selv vil anbefale mest også.

Skrevet

Okei, hvor får man kjøpt de da?

Skrevet

lurer på om det er vitus-apotekene bl.a. som selger de. Muligens babyshop.

Jeg kjøpte på rudo.

Skrevet

Oki, takk for tipset. Får se om jeg finner et vitusapotek da. Har ikke hørt om de to andre butikkene=) Bor i Bergens område så vet ikke om de har de der.=)

Skrevet

Hvor viktig er det med solbriller tro?

Jeg får ikke gutte min til å ha det på seg. Han bare røsker de av seg og gnager p de istedet..hihi..

Skrevet

Sånne babybanz... minste str.. 0-2 år.. Ho passa dei kjempefint.. satt godt på og ho likte dei.. vart ikkje sutring når vi tok på..vart faktisk litt overraska..hehe..et godt kjøp:)

Skrevet

Jeg tror det er veldig viktig. De har jo så ømfintlige øyne.. Merker at gutten min begynner å myse og blinke veldig mye bare jeg tar han bort til vinduet. Jeg merker jo selv hvor ubehagelig det er å gå uten solbriller når det er sol, jeg er avhengig=)

Skrevet

Jenta vår er forresten 3 1/2 mnd...

Skrevet

Okei. gutten vår er 4 måneder om 4 dager, men er litt liten rundt hodet. Husker ikke hva det var sist måling, men er ikke så mye over 40 cm.. Vokser for lite....

Skrevet

Oi! Når jeg kjøpte BabyBanz til lillegull på 5,5 mnd så var de altfor små!! Fikk såviiidt på borrelåsen bak, hehe. Så gikk til apoteket dagen etter og kjøpte KidBanz, sydde inn strikken rundt bittelitt og så passet de supert.

Jeg trodde det var noe gæærnt med dem siden de var altfor små, men skulle passe fra 0-2 år, pfft.. kunne laga strikken rundt litt lenger da, så dem passa litt store babyer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...