doffine Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hahahahaha.. må jo le litt i galskapen da... Klagde i en tråd her forrige dagen... om at jeg er missfornøyd med sofaen jeg har kjøpt på jysk. Stoffet er elenig, og det er allerede hull på kanten ved putene bak.. I kveld så knakk den... en kan sitte i den, men forsiktig forsiktig.. Og jeg skal ha huset fullt av damer her:-)) heeehehehehe.. må sette seg rolig ned alle mann, ellers så havner de på gulvet.. MEN.. jeg spør her, for jeg finner ikke rett paragraf.. Har jeg rett på å heve kjøpet.. og hvordan kan jeg bevise at sofaen er knekt, for om jeg tar med meg den tilbake i butikken, så vil de jo si at det er uvøren frakt som er skylden sikkert..
;);)MAYYA;);) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 det samme skjedde med en sofa jeg kjøpte det var ingen problem å få ny.. de skal jo tåle litt da..
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Ta bilder du snuppa! Tror du skal ha krav på å få heve kjøpet ja!
doffine Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2007 Det syns og merkes kun når en setter seg ned og blir sittende.. Det syns ikke når det ikke sitter noen i den... Jeg vil IKKE ha ny sofa.. jeg vil ha penga tilbake.. nekter å ha slik dritt i hus en gang til..
babyT Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Hmmm... Skal ikke du ha besøk av gravide damer? Kanskje ikke så lett å sette seg forsiktig ned med stor mage *ler* men nå har jeg jo aldri vært gravid da, så vet ikke ;-) Har absolutt INGEN gode erfaringer med JYSK jeg. Synes de som jobber der (hvertfall her jeg bor...) er sure, elendig service, holder ikke avtaler, rotete butikk. Har slutta å handle på JYSK! Er ikke sikkert at ALLE som jobber på JYSK er sure da, er helt sikkert mange hyggelige mennesker også som jobber der, men jeg har dessverre ikke møtt dem :-( Vil tro du har reklamasjonsrett om ikke annet. En sofa skal jo vare mer enn 11 mnd uansett hva man har betalt, eller hvor man har kjøpt den (om man ikke har kjøpt en gammel slitt brukt sofa da...) ville gått inn til JYSK og snakka med dem jeg, og håper virkelig du er heldig å bo i nærheten av en butikk med god service ;-)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Hoho! Kanskje du må reklamere på den før vi gravide inntek den - DET er uvettig bruk det, la masse schwæære gigamagar sitte i sofaen. Risikosport! *gler meg sånn til treff*
Teltpluggen Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 En ofa har i alle fall 1 års garanti.. Om ikke 5? Den skal i alle fall vare mye lengre enn 11 måneder så her har du nok loven helt på din side, og det bør ikke være noe problem å få en ny.
doffine Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2007 Min erfaring med jysk er BLÆH... rotete, møkkete, sure og grettne personale når du endelig får hjelp.. eller må lete opp og ned i hele butikken... Jeg skal ALDRI mer kjøpe noe store ting der.. holder fint med sengetøy.. Og butikkene på lillestrøm, alna og lørenskog er like jævlige.. Jeg har hvertfall ikke vært heldig på servise der.. Og håper det finnes bedre personalde der nå.... Jeg gruer meg for å gå inn i butikken der å klage på sofaen.. Gruer meg som en unge... Jeg blir nemlig så forferdelig hissig, når jeg ikke får mine rettigheter. Og jeg vil ha penga tilbake.. Jeg vil ikke ha noe ny sofa derifra.. Aldri i livet om jeg vil ha noen møbler derifra mer....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Men tror dere må kjappe dere ja!
doffine Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2007 Jeg finner ikke rett paragraf på nettet. Jeg finner ikke... er mulig blind. Og lovboka mi er sporløst borte... For i lovboka mi har jeg også litt notater:))
Alba44 Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 Vet at Skeidar har 5 års reklamasjon, og tror Ikea har lenger enn det. Så en ny sofa har du krav på, men vet ikke ang. å få pengene tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå