Gå til innhold

Har dere virkelig LUE på babyen i 20 varmegrader???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker solhatt, og ingenting i vogna hvis det er varmt..

Men er mange som kler på ungene sine masse nå, blir helt svett jeg.. Spesielt på senteret, må jo kle av ungene og..

Skrevet

Vi bruker solhatt

Skrevet

Jeg bruker et slikt pannebånd på han. For at jeg skal lavær med å ha på lue, så skal det væer HELT vindstille. Har vært mange onde ører på begge sidene av familien her. Men når han ligger i vognen så har jeg ikke noe på hodet så lenge det er varmt i været.

Vi går mye tur med småen i babybjørn, og da trekker det en del for de små ørene. Jeg tar ingen sjanse. Så lenge gutten ikke beklager seg så regne jeg med han er fornøyd.

Skrevet

Var på den foreldre og barn messa igår...kaldt og surt ute så skjønner at folk pakket inn babyene sine da...men det var noen små babyer som ikke hadde blitt kledd av inne i messehallen...masse folk...varmt...og lå der i saueskinnsposen sin med tykke luer tredd nedover...ble svett av mindre jeg og...foreldrene hadde selv kledd av seg selv...skjønner meg ikke på sånt, jeg...og synes fryktelig ille på disse små som var pakket inn i DEN varmen som det medfører av å være i en hall med flere hundre mennesker....

Skrevet

min gutt bruker caps!

han er 13mnd, og bruker den egentlig for å ikke få sol i øynene!

Men om det blåser så er det en helt annen ting.. da får han på seg tynn lue

men... trodde egentlig ørebetennelse kom fra halsen..ikke fra ørene??

Skrevet

Om man bruker lue eller ikke kommer ikke bare an på gradestokken da, om det er vind, skyer osv er da minst like viktig å ta hensyn til!

Husk at du har hår på hodet og tykkere hud, selv om du er varm trenger ikke det bety at babyen er det. Hodet er faktisk spesielt viktig å beskytte!

Det er lov å bruke litt sunn fornuft damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...