Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Er dere tilbake på normalen nå som barnet er eldre? Vi har vel sex gjennomsnittlig 1-2 gng i mnd (lillegutt er 13 mnd). Vet det er lite, men jeg kunne fint klart meg med mindre også jeg, gjør det vel mest for gubben. Ikke at jeg synes det er grusomt eller no, men det er så tiltak! Vil mye heller ta et bad alene, få sove i fred o.l. Hvordan er ståa hos dere?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hm, her er det samboeren min som holder tilbake når det gjelder sex....han sto midt i åsynet da gullet ble født, og har fått store problemer med å forbinde meg med annet enn fødsel:-( Har som regel bare sex når han eller vi har vært på byen, så det blir jammen ikke ofte!! Det som er mest sårt med det, er at han ikke gjør en innsats for å prøve å komme over problemene....
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Vi har et bedre sexliv enn noen gang nå:-) lillemor er 14 mnd. Tror det har mye å si at jeg har en utrolig mann og pappa til våre barn. Hjelper meg mye i husarbeid,står ofte opp med jentene. derfor har jeg mer overskudd når kvelden kommer.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Oj, det var ikke no særlig ( Jeg er glad vi avgjorde på forhånd at han skulle holde seg "oppe ved meg", vet at jeg hadde ikke hatt noe behov for å se der nede om jeg kunne. Har hørt om det der før, at sexlivet har blitt ødelagt av det.. Lykke til i alle fall! Her er det forøvrig helt greit, ikke så mye som før vi fikk barn, ca 1 gang i uka tenker jeg. Det er igrunn helt greit, vi er begge innforstått med at småbarnsperioden kan være slik. Men vi klemmer mye på hverandre og ligger inntil hverandre på kvelden, får dekket mye av nærhetsbehovet på den måten )
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Sex???? Nei ikke tilstede.. Skjer engang i blandt og da er det helt fantstisk, og blir enige om at dette må vi gjøre igjen ofte.... men går fort både 2 og 3 uker får neste gang blir. Barna er snart 5 og 1,5 år
Mauritius:) Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Sex har blitt mye bedre etter fødselen hos oss, nå har vi sex 4-5 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Sex? Hva i all verden er det??? Sist var for et par/tre mnd siden tror jeg.... Husker knapt... Lillegutt er 19 mnd, ikke vært mye action i sengehalmen siden før jeg ble gravid..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #8 Skrevet 2. juni 2007 hehe, heeelt enig med deg over! Det er tragisk, men vet det er veldig vanlig!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 Sex? Det eneste jeg vet med det er hvordan jeg staver det fortiden... Men det skyldes vel egentlig en plagsom blødning (hele tiden- grrrr) som skyldes p-pille start og en dum kropp som iflg legen trenger litt tid til å venne seg til pillene....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 her står det veldig bra til! 3-4 ganger i uken, skulle gjerne hatt mer men jeg bor ikke sammen med kjæresten min (som ikke er barnefar) men det tok 9 mnd før lysten kom tilbake gitt...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Fra jeg var bra etter fødselen har vi hatt sex ca. 2 ganger i uken. Har blitt noe oftere i det siste siden vi strax skal starte prøvingen på en til og prøver å bruke opp kondomene fortest mulig,avtalen er at når det er tomt for kondomer er vi i gang med prøvingen( har bare to igjen, spennende)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Vi startet å ha sex ganske tidlig etter fødselen, synes det gikk kjempe bra. Og vi har sex 1-3 ganger i uka. nå som jeg er gravid og har stor magen sa 1 gang i uka.. da jeg selv orker. Sambo er veldig snill og spørr alltid meg om alt er bra og om jeg ikke er for sliten. Jeg så ikke noe forskjell på sex livet vårt etter at lille gutt kom.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #13 Skrevet 2. juni 2007 Sex er fremmedord her i huset. 2 ganger til nå i år er ikke mye å skryte av..... Blir forhåpentligvis bedre når blødningene stopper/roer seg (satte inn hormonspiral på nyåret).
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #14 Skrevet 2. juni 2007 Dårlig hos oss oxo.. 1 gang i uka ca.. Men fantastisk den ene gangen så skjnner ik hvorfor vi ik har det oftere men har så lite overskudd at det blir tiltak.. Har en veldig rolig jente så er ik hun som tar all overskuddet mitt så skjønner ik hva problemet mitt er egentlig..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #15 Skrevet 2. juni 2007 Tja, det går vel omlag 8 til 10 dager mellom hver gang. Noen ganger mer, noen få ganger mindre. Heilt greit det. Jeg er tjukk å feit og liker ikke å kjenne at han stryker og klemmer på flesket mitt alikevell. Så det at det er skjelden er HEILT ok for meg. Dessuten er han ikke så sexy han heller, skalla, kulemage, og innmari liten pikk........... Men men. Er no gla i`n alikevell,og da er det bare noe en får leve med da. Han er veldig snill og grei da....
FrøkenSprøken Skrevet 2. juni 2007 #16 Skrevet 2. juni 2007 Hehehe. For et fantastisk godt svar! Her er sexlivet helt på topp, selv om vi ikke er sammen lengre. Fikk helt panik kher en dag, da det gikk opp for oss at vi ikke kommer til å kunne ha sex på 2 uker, siden han er på øvelse i militæret nå, og jeg og mini reiser på ferie etterpå. Vi vitser ofte med at vi har det bedre sammen enn de fleste samboerparene vi kjenner. Mye kan bli bedre når man slipper å forholde seg til hverandre "på fulltid".
Sassy. Skrevet 2. juni 2007 #17 Skrevet 2. juni 2007 Før vesla ble født hadde vi sex ca 1 gang til dagen (noen ganger 2 ganger daglig,andre ganger annenhver dag). Nå har vi sex ca 2 - 5 ganger i uka, alt etter hvor mye vi jobber,og hvor krevende ungene har vært (har 3 unger i hus). Føler jeg er fornøyd slik det er nå,og tror sambo også er fornøyd. Men tror nok det vil ta seg opp litt når ungene blir større (men det vil jo tiden vise :-D)
nickoline og supermann Skrevet 2. juni 2007 #18 Skrevet 2. juni 2007 enig med deg, men vært mye problemer med underlivet her............. får ny prev på mandag. får vel prøve å ta det igjen.......... sex er jo egentlig veldig digg.... savner god sex
Sina73 Skrevet 3. juni 2007 #20 Skrevet 3. juni 2007 Man tror liksom at alle andre har så mye sex, bare ikke vi.... Her blir det også sånn ca 1-2 ganger i mnd. Har blitt dårligere etter at lillegutt sluttet å sove så mange ganger om dagen. Før kunne vi ha en runde i halmen når han tok en dupp et par timer etter at han våknet. Nå må det blir på kvelden og da har vi mindre overskudd.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2007 #21 Skrevet 3. juni 2007 Vi har ikke mye sex, men jeg skulle ønske vi hadde mer, men vi er begge slitne etter en lang dag, og 3 unger under 6. Men jeg håper det tar seg opp når minste mann blir litt eldre. Mannen min har også stått midt i åsynet alle 3 gangene og har ingen problemer med det. Så til deg som hadde en mann som har reagert på det- send han avgårde for å få snakket om det.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #22 Skrevet 4. juni 2007 Nja, 1-4 ggr i mnd. For min del kunne vi likså godt latt være, sex'en gir meg ingenting. Men for husfredens skyld...
M by M Skrevet 4. juni 2007 #23 Skrevet 4. juni 2007 Har egentlig aldri merket noe dårligere sexlyst pga amming og gravid osv.. Vi har vel sex 3-4 ganger i uka. Syns det er viktig jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2007 #24 Skrevet 4. juni 2007 Sånn gjennomsnittelig har vi sex en gang i uka. Sambo synes dette er forferdelig lite og det gjør egentlig jeg også. Vi hadde faktisk en lang prat om det i går. Vi ble enige om at vi måtte begynne å bli litt mer "kjærester" for hverdandre. Pynte oss litt for hverdandre. Bare småting som at sambo barberer seg oftere og at jeg en gang i blant tar på meg noe sexy undertøy. Overrske hverandre litt som vi gjorde før. Vi har ofte sex i dusjen da, det er deilig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå