Gå til innhold

He he, jeg er blitt hønemor :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må le av meg selv.... Synes det er stusselig når junior har sovnet om kvelden..... Selv om det er godt å få litt tid for seg selv håper jeg litt at han skal våkne så jeg kan ta han opp og kose med han mer.. hi hi :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også...hehehe.

Skulle begynne med nattavvending på snuppa her for noen dager siden, og grudde meg til all gråtingen og styret.

Jeg lå våken hele natten og ventet på at hun skulle slå seg vrang, og ble faktisk litt skuffet og lei meg for at det gikk så lett. Savner å ha henne inne på rommet vårt og høre pusten hennes.

Jeg hadde lovet meg selv før fødselen at jeg ikke skulle bli en sånn hønemor som ene venninnen min var, men må nok innrømme at jeg har blitt akkurat det.

Man er aldri forberedt på den voldsomme morskjærligheten som førstegangsfødene.

Jeg visste jo at jeg ville bli glad i barnet mitt, men var absolutt ikke forberedt på disse følelsene.

Skrevet

hehe, jeg går inn på rommet i hvertfall 4 ganger akkurat før jeg legger meg bare for å se på ham. Han er jo så nydelig og fredfull når han sover.

Skrevet

Velkommen til hønemor-klubben :-)

Kan bare sitte og SE på han og høre pusten hans.Så rolig og fredfult han sover.Han er jo bare nyyyyyyyyyyyyyyyydelig.Sukk :-)

Klukk klukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...