Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Lurte hvilke vogner som har teleskopisk håndtak. Min mann er mye høyere enn meg, så vi trenger en vogn der håndtaket kan justeres. Forløpig har jeg kun sett at Emmaljunga har dette, men forstår at det er ymse erfaringer med denne vognen. Håper på mange tilbakemeldinger.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Brio har ja. Er i tillegg ei stødig og lett vogn! Anbefales!
Cipra har 2 jenter Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Jeg hadde Brio kombi med teleskop, vil ikke anbefale Brio. Var ikke fornøyd med vogna i det hele og det store, venninna mi som hadde Brio var heller ikke fornøyd. Vi trenger også teleskop nå, av samme grunn som dere, og velger denne gangen å prøve Emmaljunga. Lykke til med vognvalg.
Fikk maibaby06 Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 emmaljunga er ikke èn vogn, mange modeller. Sport combi, classic duo og edge duo med sport understell har teleskophåndtak. Tror det er veldig gode vogner, de har hvertfall en del funksjoner jeg ville satt pris på, men dessverre er de tunge (nærmere 20 kg tror jeg). Dessuten er de ikke små sammenlagt og kan være vanskelig å få inn i bile.
Gjest Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Har selv Simo Kombi, og den er det justerbart håndtak på, så både eg og sambo kan dra på trilleturer uten å måtte stå på tå eller gå med knekk i ryggen
paulinen Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Vi har TFK twist og den har veldig justerbart håndtak, det høyeste nivået tror jeg neppe noen bruker, da må de være SINNSYKT høye, men genialt når jeg lager "baldakin" fra håndtaket til skyggen på baggen.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #11 Skrevet 10. juni 2007 Vil bare si at fordelen med teleskophåndtak (for de som er høye) er at håndtaket dras "bort fra" vogna samtidig som det blir høyere, mens vippehåndaket bøyes mot vogna, om dere skjønner. Derfor er det større sjans for at man blir gående å "sparke" borti vogna med vippehåndtak. Prøv i butikken, dere!
Murmeline Skrevet 10. juni 2007 #12 Skrevet 10. juni 2007 Og bare husk en annen ting: ikke kjøp vogn som mannen din liker, men som du går på kompromiss med selv. Det er du som skal bruke den mest, det er et viktig mammaverktøy i hverdagen. Kjenner en del pappaer etter hvert, og det er ikke såååå ofte de er ute og triller;)
Lykkelige pija Skrevet 10. juni 2007 #13 Skrevet 10. juni 2007 koffer skal ikke pappaen like vognen.. min mann går like mye tur som mæ om ikke mer. Aldri kjøp Brio sin vogn. tung og sjør og liten.
Snart 4, siste på vei Skrevet 10. juni 2007 #14 Skrevet 10. juni 2007 Har brio kombi med teleskop håndtak. Kjøpte den i 2003, brukt den til 2 barn, vært kjempefornøyd med vogna!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2007 #15 Skrevet 10. juni 2007 Quinny speedy har teleskop. Hadde simo før, men ble gående og sparke bort i vognen hvis jeg skulle gå fort og med lange skritt. Teleskop er helt supert, da kan man lange ut, selv hvor lang man enn er.
Murmeline Skrevet 11. juni 2007 #16 Skrevet 11. juni 2007 mamma^n t Sandra Emilie:=)<3<3 Hvis du leser svaret mitt står det: ikke kjøp vogn som mannen din liker, men som du går på KOMPROMISS MED SELV!
paula28 Skrevet 11. juni 2007 #17 Skrevet 11. juni 2007 Stokke Xplory har både teleskop-håndtak og vippehåndtak i ett. I tillegg er understellet konstruert slik at høye personer kan gå naturlig med lange skritt uten å sparke borti det. Håndtaket kan forresten dras veldig høyt opp, og også skubbes så langt ned at selv dverger kan trille den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå