Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 jeg har så lyst på emmaljunga edge duo. noen som har erfaring?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Stor og tung vogn, med ymse kvalitet. Synes emmaljunga generelt blir fort vinglete/skranglete.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 og dette er snakk om edge duo? syns den virker helt lett og fin jeg =s
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 hvem av vognene til emmaljunga har du erfaring med da?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Jeg er ikke samme anonym som over, bare så det er sagt:) Men jeg syns også at Edge kanskje er litt i tyngste laget. Ville nok valgt en Classic Duo Combi selv, altså med klassisk understell. Er veldig sjelden klager på Emmaljunga vogner (har jobbet i barnebutikk), de har god kvalitet og er tilpasset det norske klimaet. Duovognene til Emmaljunga har en fantastisk bag med veldig mange fine finesser, som ventilasjon i bunnen om sommeren, som man selvfølgelig stenger om vinteren. God og bred bag som er godt isolert, integrert myggnetting osv. Om du vil ha en lettere vogn er City Cross/Cerox et godt alternativ. City Cross kan du få med duobag, men denne er ikke stör og lun som den store duobag'en, men veldig grei den også.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 når jeg var å bestilte fortalte de at 08modellen starte å selges etter sommerferien. og at da de andre understellene(ikke det som er til edge) ikke skal lages mer, og derfor er det vanskelig å få tak i deler til de. de var ikke sikre, men de regnet med dette!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Har solgt barnevogner og min erfaring er at emmaljunga har tunge og "ruvende" vogner. Kvaliteten er heller ikke den beste. Ta feks handlekurven under, den er jo av stoff, så dersom du legger noe som er litt tungt under, så tar den i bakken. Cherrox er også fryktelig tung, selv om den er pen og se på! Mitt råd er å styre unna emmaljunga og teutonia.
Fikk maibaby06 Skrevet 2. juni 2007 #9 Skrevet 2. juni 2007 egentlig burde innlegget vært ignorert, men som stor fan av emmaljunga city cross må jeg bare tilbakevise! Hvis du anonym har solgt denne vognen burde du vite at handlekurven av stoff har tykk trebunn! Hvis noe tar nedi bakken gjennom det har du vel lastet vognen litt for full??:-p Skal du si noe om kvaliteten på en vogn burde du vel også ha noe annet å komme med enn handlekurven??
superbabe007 Skrevet 2. juni 2007 #10 Skrevet 2. juni 2007 jeg har prøvd alle mulige vogner i butikken og har endt opp med å bestille edge duo kombi til emmaljunga. den passer mitt bruksområde, dette blir nr 2 for meg så veit veldig godt hvilke krav jeg stiller til vogna.. har hørt rundt på nettet, i butikker og tilogmed stoppa folk som har vogna når jeg har vært på butikken og spurt hvilke erfaringer de har med vogna. har hørt omtrent utelukkende positivt om vogna, så jeg har slått meg til ro med at jeg oxo kommer til å bli storfornøyd med den ) sett ned en liste over ting du syns er viktige i ei vogn, og se deretter rundt etter hvilke vogner som oppfyller det du vil ha. så kan du gå videre og se på kvaliteten/tester osv... lykke til !!
Yrha Skrevet 2. juni 2007 #11 Skrevet 2. juni 2007 Vi har kjøpt Edge Duo, men ikke tatt den i bruk enda. Valgte den fordi: -med sports-understell er den en av de stødigste vognene å få tak i (med tanke på grusveier, snø, osv.) -den er høy. Mange andre vogner vi har sett på ligger babyen på høyde med knærne våres, skjønner ikke hvorfor de er så lave. Må være tungvint å bøye seg så langt etter babyen. - Kjempefin design og masse finesser. Også har jeg tro på at man får den kvaliteten man betaler for
Cat-79 Skrevet 2. juni 2007 #12 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har Emmajunga duo edge, 2005 mod, og er kjempefornøyd med vogna. Vogna er solid og god, og jeg har gått mange kilometer med den. Klart den er litt tung, men det er jo fordi den er solid. Er veldig fornøyd med bl.a myggnettingen som er integrert i kallesjen på vogna, det er lufteluke i kallesjen, og i dypbagen er det også lufteluke i bunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå