Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Skal på tur igjen med color fantasy,men denne gangen har pappan også fri. så vi lurte på å ta en tur i spaet,de har sånne små boblebad der,husker ikke i farta hva de egentlig heter. Da er lille frøkna 4 mnd,er det for tidlig og bade i slike da? Hadde vært så deilig å prøve på det,har ikke vært oppi siden i fjor sommer... Takk for svar
mamma snart ;o) Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Går sikkert fint så lenge ikke hun sitter mot bomblene, de blir vel sikkert litt for kraftige i mot den lille kroppen.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Ombestemmer med... Dette var virkelig kveldens beste!
Rose69 Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Jeg hadde ikke gjort det...Pga.bakteriefloraen.Man vet aldri...og dumt å ødelegge turen hvis d blir noe.Kanskje jeg er litt pesimistisk...men men..foretrekker å være på den sikre siden når de er så små. Og forresten...er ikke boblebadet litt varmt for babyen..? Selv om d r deilig... :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Får babyer adgang til spaet da? Selv hadde jeg nok ikke tenkt tanken engang...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 det er sinnskyt mye bakterier i ett boblebad, aldri i verden om jeg hadde tatt med babyen oppi der. bader ikke selv der en gang. usj!!!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Vi har boble/massasje bad hjemme og minien vår har bada i det siden han var 8 uker ca...har ikk epå de kraftigste dysene da.. han likte ikke boblene da han var helt liten.. men nå digger han det.. Vi bader der 1 gang i uka ;=)
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Ja,det er sant det,tenkte ikke på det. Hehe,det med varmen tenkte jeg heller på om det ble for kaldt å komme opp igjen.. Da får vi helle se det ann.. kanskje drøye det til senere en gang..
Murmeline Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har hatt vesla i boblekar siden hun var ganske liten, men det er bare hjemme, hvor jeg har kontroll over renhold, bakterier osv. Barn (eller babyer for den saks skyld) har en tendens til å klare å drikke litt badevann mens de leker, og hvis så skjer kan de bli ordentlig syke. Så vær i så fall forsiktig, så hun ikke får i seg badevann.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Da får vi helle prøve hos mine foreldre i første omgang.. Tusen takk for svar,alltid greit å få satt ting i mer enn et perspektiv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå