Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Søknaden vår ble mottatt på Riksen 2. mai. Er det noen som vet ca når vi blir kalt inn til samtale da? Hvor lang tid tok det med dere andre?

Slenger på et annet spm også. I fjor på denne tiden fikk jeg tre dobble Pergo kurer jeg skulle ta etter hverandre. I jan fikk jeg Pergo av en annen gyn. En resept på to enkle kurer som jeg skulle ta med pausemnd. Optimist som jeg er, hentet jeg bare ut en av gangen. Da jeg skulle hente ut den siste, fikk jeg med to pakker. Tenkte ikke over det før jeg hadde kommet hjem. (Det var de på apoteket som har gjort feil). Skal jeg ta sjansen på å ta den kuren også hvis det ikke funker denne måneden? Kanskje etter en pausemnd.? Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9478597-hvor-lenge-m%C3%A5-vi-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sendte søknad i januar, og ble innkalt i slutten av april. Etter det tok det bare en uke før jeg startet med spray, så det gikk unna. De har visstnok ikke så lange ventelister der, så derfor valgte vi riksen. Spørsmålet ditt om Pergo har jeg ikke peiling på, sorry.

Hei :o)

Vi fikk beskjed om 9 mnd, men slapp unna med 6 på Riksen. Du kan trygt ta den siste Pergo-kuren også, gjerne etter en pausemnd. Det er greit å bruke ventetiden til noe konstruktivt; dessuten er det jo mulig at dere slipper IVF :o)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...