Gå til innhold

En flott dag i dag:o)))))

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære er i Danmark, satt inn 2 gullegg i går.

I dag startet vi dagen med piknikk i parken, videre med shopping hihi.. og til slutt en 3 retters middag.. Hvor min kjære hadde kjøpt ring til meg :o)))

Vi skulle egentlig ha giftet oss i dag men utsatte pga spontan abort sist og nytt forsøk nå...

Åhh for en herlig mann jeg har, nå skal vi bare vente å se resultatet av dette forsøket så blir det giftemål!!!! :o)))

JEG ER SUPER LYKKELIG, OG NÅ ER DET DEILIG Å VÆRE NORSK I DANMARK...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9478587-en-flott-dag-i-dago/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tullemor1, allegodetinger3 :)

Ja, dette er lykke.Så koselig, blir glad av slike innlegg jeg. Denne gangen er jeg sikker på at det går bra for dere .Sender masse babystøv over til Danmark, så ta i mot : her kommer det **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** klem fra

Hei hønemor!!

Ja da er eggene satt inn, og du ruger som bare det!

Godt å høre at du koser deg i Danmark og nyter livet sammen med din kjære!

I dag skulle du blitt gift... Men istedet så ruger du på to gullklumper! Det må vel være lykken !!!

Ta godt vare på hverandre nå og nyt dagene sammen!

Om ikke lenge så kommer hverdagen med jobb og mas.

Nyt sola og varmen, kos dere på picnic og nyt hverandre!

Det fortjener dere, så flinke som dere har vært nå!

Masse slit og smerte får snart sin belønning i en positiv test, det er jeg brennsikker på!

Masse klemmer fra

Annonse

Takk anonimo:o)) ja dette er bare herlig. Er herlig å høre at man fortsatt har det topp etter 8 år, sånt er kjempe herlig å høre...

Det går bra så lenge en pleier forholdet, gir og tar og husker å vanne..:o)))))

Lykke lykke til :o)) med snart spirer og mange mange fine år til med din kjære.. han er heldig som har deg...

Jeg er sikker på at du og drømme-mannen nyter Danmark i fulle drag.

Og ikke bare det,men det at dere koser dere og nyter livet sammen skal forhåpentlig gi grobunn for en eller to spirer også.God klem i fra sol-fylte nord.Livet er sannelig herlig tullemor,som har latt oss møte drømme-mennene våre...og til og med beholde dem :o).

Beste ønsker...for det meste...for deg og ALLE dine.....

Hei Tullemor:)

Må snufse litt jeg nå......

:)

Romantisk,tross så mye jobb..Er jo herlig!!

Må skryte av mannen min også..:) Vi har vært gift i 3 år nå,og han er med meg på alt!!;) Han er kjempe tjekk;)

Men han klager på at han har lagt på seg ca 30kg siden han traff meg..

Men det betyr vel bare at jeg lager god mat eller?? ;)

Annonse

Tullemor, jeg har fulgt deg i månedvis, og blant annet sett hva du har slittt med og hvor mye pepper du fikk en periode. Du er en sterk dame, og det gleder meg at du klarer å holde motet og humøret oppe, selv om du går gjennom vanskelige ting. Så romantisk at du egentlig skulle ha giftet deg idag, tipper det blir bryllup om ikke altfor lenge, og at du får oppfylt drømmen om å bli mor. Tror det kommer til å gå helt fint med begge deler!! Lykke til! Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...