moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Heisann! da er jeg offisielt inne på 1 tri, etter en ny test som var klart positivt! Hadde et spørsmål her inne for noen dager siden ,siden jeg hadde testet positivt 4 dager før ikm. Saken var den at testen slo ut etter at de 5 min hadde gått( QR), så jeg var litt usikker på om det var riktig. Tok ny test i går(CB) som viste et klart kryss veldig raskt!! Så da er jeg gravid, og har termin 4 februar, og er vel da i min 5 uke. Lykke til alle sammen:-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer!! Så godt å få det bekreftet =) Jeg har IKM i dag, og testet klart postitivt med QR, og termin er 10.02.08!! Gleder meg! Så gøy at vi er flere som kan følge hverandre =)
tudeluuu Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 øh, ikke meningen å signere anonymnt på det forrige innlegget =)
Snupsipus Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer! Har termin ca 7.2.08. Koselig å være flere m termin i februar. Blir virkelig en spennende tid fremover, klarer ikke tenke på annet :-)
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 takk jenter! så koselig at vi er flere med termin i samme uke da:-) Og lykke til videre, vi får følge hverandre underveis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå