Adele* har fått Alyssa! Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Noen som har opplevd dette? og hvordan fant dere ut av at dere var gravide? Noe vondt/blødninger eller lignende? For det kan da ikke være sunt for babyen hvis man samtidig har en spiral oppi der.. Jeg har to barn, og har hatt spiral i 4 mnd, og nå er det så mange ting som ikke stemmer med kroppen min.. Noen med erfaringer?
Labbetøs Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Nei det skal ikke være mulig. Eneste mulighet er svangerskap utenfor livmoren (det kan skje) men da vil spiren desverre dø uansett. Men sjangsen for det er veeeldig liten.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #3 Skrevet 2. juni 2007 Søsteren min blei det! Hadde detti ut uten at hun hadde merket det, men det skal jo ikke skje.. =)
Labbetøs Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 Oi shit! Det SKAL jo ikke skje nei. Hadde hun satt den inn tidlig etter forrige fødsel slik at hun fremdeles er litt vid eller? Ugh. Hørtes litt kjipt ut ja. :-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har også satt in spiral etter fødsel, og har de siste dagene undret meg over om det er mulig å bli gravid på denne, pga så mange småting med kroppen som nesten får meg til å begynne å lure...! Men det skal jo ikke være mulig, kanskje noe hormongreier som gjør oss litt tussete? Godt det ikke bare er meg...
Anonym8579 Skrevet 2. juni 2007 #6 Skrevet 2. juni 2007 Vil bare si at jeg hadde den samme følelsen ca 6 mnd etter fødselen. Har også hormonspiral. Tok faktisk 5 (!!) tester,for kroppen min hadde utrolig mange symptomer på graviditet! Alle var negative da Vel, ca 2 uker senere kom mensen Og alle symptomene forsvant.. Har hørt mange som har opplevd det samme, og det bare var mensen som kom tilbake
kvirrevirrevitt Skrevet 2. juni 2007 #7 Skrevet 2. juni 2007 Jeg er også blitt helt tussete.... skikkelig "tre første mnd svangerskaps-tretthet" + fullstendig GAL! -Skikkelig hormonell, -kjenner det på kroppen. Satt den inn i januar, baby er nå 7mnd. Føler også sånn skikkelig pms-tedenser ca annenhver uke.. Intenst. Håper det retter seg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå