mammaentiltrulte Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 hei, hadde dere tenkt dere innover på messa i morgen, evt når og hade dere lyst til å dra sammen??
ScaryMama Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hei! Det kan hende at jeg kommer en tur, men da vil jeg gjerne vite når dere er der...
mammaentiltrulte Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2007 har ikke fått tak i tillab kozy så vet ikke når hun skal være der. tenkte oss inn ganske tidlig. muligens når de åpner kl 10, men vi kan tilpasse oss vi hvis det passer for dere litt senere?
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Vi drar innover når det passer for dere vi:) Jeg hadde tenkt meg avreise fra Drammen kl 10 feks? Hadde det vært noe?
mammaentiltrulte Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 det høres knall ut det. men skal ha med et stykk mormor i morgen, ville så gjerne være med og jeg hadde ikke hjerte til å si nei. skal vi bare møtes der inne da eller. kan ikke si helt presist klokkeslettet vi drar, men skal prøve å få dratt herifra kl 10. ahr du ikke en nr, jeg kan sende deg en mld på i morgen tillab hvir jeg ikke finner dere der inne. var så sinnsykt mye folk i fjor
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har det sender det på tryneboka jeg:) Da møtes vi bare der oppe da! Det er gull:)
mammaentiltrulte Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 den er knall veit du. da gleder vi oss. eller lommeboka mi gruer sg noe vanvittig ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå