Lilleprins og mamma Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Hei alle sammen!! Takk for hyggelig treff på intermezzo i går!! Da har vi satt opp nytt lunsjtreff på M&M på Vollen neste uke - torsdag 7 juni kl 12:00. Håper det er mange med baby i og utenfor magen som har anledning til å komme. Sees kanskje i neste uke. :-)
Gutt april 06 og sept 07 Skrevet 2. juni 2007 #2 Skrevet 2. juni 2007 Hei og takk for hyggelig treff ) Jeg kommer på torsdag, blir hyggelig. Ser at treffet ikke ligger "i toppen" så da skal jeg se om jeg klarer å legge det inn. Vi satser vel på å sitte ute i hagen om været er så bra? Vil også nevne at er det noen nye som vil komme, er det også kjempekoselig!!! Hilsen fra Elisabeth
Två små trollungar Skrevet 3. juni 2007 #3 Skrevet 3. juni 2007 Treffet er samtidig som vi skal på barselgruppe, så vi kommer ikke. Men kos dere allesammen!
ninamor33 Skrevet 3. juni 2007 #4 Skrevet 3. juni 2007 Jeg kommer! Håper på å sitte ute i hagen på MogM jeg også. Ser ut som det blir ordentlig hetebølge denne uka. Deilig med sommer!
vibb Skrevet 3. juni 2007 #6 Skrevet 3. juni 2007 Hallo alle sammen Takk for ett veldig hyggelig treff forrige torsdag. Jeg kommer helt klart på torsdag. Gleder meg. Kos dere i varmen og husk solkrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå