Gå til innhold

En kollega har kalt datteren...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner en som heter Rønnaug faktisk, men det legitimerer IKKE for at andre kan gjøre det samme. For å være helt ærlig så synes jeg er gresselig råttent gjort av henne og jeg synes litt synd på barna. Jeg mener ikke at alle skal hete det samme, men det er noe i det å vokse opp med navn som ingen har og som er lett å bruke i mobbing! Man burde passe seg litt i alle fall!

Annonse

Annonse

Min kollega vet at jeg syns navnene er fæle, et såpass ærlig forhold har vi. Hun spurte meg om råd ang. navn før begge barna var født. Jeg sa hva jeg mente. Hun hadde flere navn hun vurderte og et par av dem likte jeg men hun valgte altså de to nevnte. Ungene er kjempenydelige men jeg syns ikke navnene var heldige:) Hver sin smak.

HI

Rønnaug er et vakkert, solid og stødig navn. Skikkelig tradisjonsfast.

Trødve har jeg ikke hørt før, men er vant til både Tølløv/Tøllev/Tollev og Trygve. Havner i samme gate. Høres helt greit ut.

Men du (HI) er ingen hyggelig kollega som henger ut navnene her, på den måten du gjør.

..ikke noe jeg ville kalt mine barn nei..ikke skjønner jeg hvor det vakre i disse navna er heller..kan være et eksempel dette kanskje..på hvor langt folk er villig til å gå bare for at barna skal være den eneste med dette navnet i en skoleklasse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...