Blåttkryss Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 første gang dere var vekk og hadde barnevakt? første gang dere hadde barnevakt over natten?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Mini er 5 mnd, og har ikke hatt barnevakt ennå. Ikke det at jeg mener man ikke kan gå fra babyen, bare her i gården spises det hver andre time døgnet rundt og tar ikke flaske, så da blir det vanskelig å komme seg ut.
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Vi hadde barnevakt i ca 3 timer da poden var 3 mnd. Barnevakt mesteparten av natten (barnevakten var hjemme hos oss og vi kom hjem i løpet av natta) ca 8 mnd.
jamlena Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hadde barnevakt over natten når lillemann var 3 mnd( forøvrig eneste gangen vi har hatt barnevakt over natten,..) men gikk helt supert!..
haater husarbeid Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Første gang vi var borte fra babyen, var i romjula, han er født i august. Det var kun noen timer. Har ikke hatt barnevakt over natten ennå. han er ni mnd.
Mayken Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Ina har blitt passet av farmor i 4 1/2 time nå for noen dager siden, hun er nå 6 1/2 mnd. Har ikke vært borte fra henne over natten enå.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Knøttet har bare hatt bestemor som "barnevakt" hittil. Første gangen var vel for noen uker siden. Babyen vår blir fire mnd på mandag. Har ikke hatt ham på overnatting hos andre enda....
Honningmelon Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 Besteforeldre har passet minsta noen ganger mens hun sov, fra hun var ca 3 mnd. Nå som hun er 6 1/2 mnd, har vi hatt barnevakt (besteforeldre) en liten stund av gangen hvis vi skal ut en liten tur. Har ikke sovet borte enda. Eldste sov borte for første gang da han var 8 mnd.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 HAdde barnevakt en dag når jeg ble operert og pappan måtte jobbe.. farmora som passa på! Da var han rundt 1 mnd. Har ikke hatt barnevakt om natta enda da... Regner med det blir snart. Greit å venne de på andre mennesker tidlig! Besteforeldre i denne sammenhengen...Får bare mme min da. Han er 3 mnd
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Vi hadde barnevakt 2 timer da mini var 1 uke.. men etter det tok det vel en stund.. tror han var 2,5 mnd og da bare en time eller to..og lenger hvis han sover... aetter det har vi hatt barnevakt en time og to innimellom. da han var 6 mnd sov han hos mamma.. det gikk fin fint.. ;=)
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Her er guttebassen 6 mnd nå, og vi har ennå ikek hatt barnevakt. Kunne gjerne tenkt meg sambo alene noen timer, men vi har ingen å spørre desverre. Men når han er 8 mnd skal han ligge hos besteforeldrene over natta når vi skal i bryllup. Kommer til å være hjemme hos mine foreldre noen dager i forveien slik at de blir skikkelig kjent:) (de bor 60 mil unna oss, så det er ikke så enkelt å bli ordentlig kjent når han er så liten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå