Gå til innhold

Hvilken dag etter inseminasjonen kan man ta graviditetstest ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tok en test 11 dager etter inseminasjon som var negativ. Men dagen etter (12 dager etter insem.) var den svakt positiv. 14 dager etter skal det visst testen være 99% sikker.

Telte ikke med selve inseminasjonsdagen.

Gleden varte ikke så lenge da jeg mistet, men nå er jeg en "venter" igjen. Ble inseminert på tirsdag. Blir litt smågal av denne ventingen..

Noen kan teste positivt allerede 10 dager etter inseminasjon, mens andre må vente til 14 dager etter IKM. Alt beror på hvor kjapp kroppen din er til å produsere HCG(denne produksjonen starter den dagen egget fester seg).. Normalt skal man kunne teste 14 dager etter EL og få vite 99% sikkert svar, men det er jo unntak.

Jeg testet etter 11 dager - negativt, etter 14 dager- negativt og en ekstra test etter 18 dager bare for å være sikker på at det ikke var noe annet enn negativt. :)

Lykke til!!

Vi testet elleve dager etter inseminasjonen og fikk et svakt, svakt kryss. To dager etter første test gjorde vi en ny test for liksom å være sikker - da så vi det klareste og fineste krysset man kan tenke seg...

...

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...