Gå til innhold

Mage!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så morsomt at magen omsider har fått gravid-kul på seg. På bussen i dag var det en som spurte meg om jeg ville sitte. Ble litt paff og forlegen og stolt på en gang. Plutselig har jeg ny offisiell status... tenk på det! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er koselig når magen begynner å vises. Med stor mage følger masse oppmerksomhet. Jeg synes det er så artig når fremmede spør meg når jeg skal ha, eller butikkdama spør meg om jeg begynner å bli lei. Spesielt artig når folk sier"for en fin mage du har". Jeg sto å venta på bussen og da kom det en flokk med 5 åringer som skulle på tur; og de spurte og grov om det meste om magen. Følte meg så heldig som fikk den uventede oppmerskomheten fra nysgjerrige unger. :-)

Kos deg med magen din!

Skrevet

Jeg har veldig få positive opplevelser i forhold til magen min, både nå og før. Synes den er fin nå, men alle sier jeg er diger, og jeg forbinder vel ikke så mye positivt med det....Synes unger ofte har mye fint å spørre om, med unntak av de som har overhørt litt for mye av det de voksne sier( har du 16 unger eller??? Det trodde mamma.....) Har ikke opplevd at noen tar spesielle hensyn her i landet, men nå nettopp i Italia tok folk hensyn til 1000, veldig uvant når du er vant til å bli påkjørt med handlevogn og dyttet hit og dit. Det har vært 2-3 stykker som har sagt at vi er spreke som vil ha så mange barn, eller at vi er flinke med ungene våre, og hos meg er det slike ting som varmer.

Skrevet

Så artig, jeg er som deg og har struttet så godt jeg kan i fra det ble synlig :) Nyt oppmerksomheten og statusen du har fått!! Klart du skal være stolt av kulen, du bærer jo på et av livets under :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...