Gå til innhold

Noen som har kjøpt EW classic i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg har blitt litt lurt jeg.....

Var oppgitt at vogna skkulle ha 25% rabatt, og prisen var 3500,- Men nypris er vel 4000,- så da skulle vel prisen ha vært 3000,-? Lit treg i hoderegning, så ja satt i bilen på veien hjem før jeg kom på at summen kunne være feil.

I tillegg fikk jeg med en fleecepose på kjøpet da, men den ligger igjen et sted der ute. Tror jeg ikke fikk den med fra standen.

Litt sur og grinete nå da, ettersom jeg ikke fikk den spesiellt billig, og ikke fikk med posen heller... :-(

Får håpe vogna er god da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og ikke nok med det.... Nå har jeg funnet en deffekt trykknapp også... dårlig dag... Kan det være pms??? Eller var det faktisk et dårlig kjøp...?

Skrevet

Hm, vet ikke om det var et dårlig kjøp men hørtes litt rart ut ja....Var det på Foreldre og Barn festivalen du kjøpte den? Tenkte selv å reise ut dit i morgen og muligens kikke på/kjøpe EW sky...........Den posen må de vel kunne sende deg?

Skrevet

Jepp, det var på messen.

Ringte og snakka med dem i dag. Fikk god service. Skal få ny pose.

Men prisen var visst riktig. Jeg skjønner ikke helt tankegangen men regnestykket var visst vogn 4000 + pose 700 -25% blir 3500. det rare for meg da blir at de solgte alt tilbehør, deriblant posen til 40% Så når man kjøpte vogn fikk man pose til 25 % men om man bare kjøpte posen var det 40%

Jaja, jeg er i alle fall glad for at det ordner seg.

EW sky var på tilbud. Tror det var 1000 i rabatt. Om man kjøpte duoløsning tror jeg rabatten var på 1600. (Ikke helt sikker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...