Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Her har det gått ca et halv år siden sist vi hadde noen form for sex. Uff, jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal få lysten tilbake. Akkurat nå føler jeg at jeg aldri vil ha sex igjen, ever! Er 3 mnd siden fødselen. Fordi jeg ammer føler jeg liksom at kroppen min er i babymodus, og det seksuell er koblet helt ut. Tror dere det er unormalt? På andre innlegg her på forumet virker det som om "alle" gjenopptar sexlivet bare få uker etter en fødsel......
haater husarbeid Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Her har sexlivet vært labert leeenge, tror ikke det har med graviditet og fødsel å gjøre engang....Kan faktisk ikke huske sist jeg hadde sex. Så ikke unormalt NEI, reaksjonen din er heeelt normal.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Det er ikke unormalt så lenge dere har det greit ellers. Dersom dere krangler og er sure mot hverandre er det grunn til bekymring, men dersom dere har god tone og ler og koser dere med babyen vil jeg ikke si det er fare. Vi hadde ikke sex før etter 6 mnd, og nå etter 8 mnd har det bare blitt med den ene gangen, men vi koser og er glad i hverandre. Så ingen fare for oss. Får ikke tid og overskudd når det er på tide å ha sex.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Har ikke hatt sex siden midten av desember...orket rett og slett ikke når jeg var gravid, bekkenløsning og kvalme. Nå er bare babyen min bare 1 mnd så jeg vet jo ikke hvor lang tid det tar før vi tar det opp igjen. Men jeg har ikke blitt kvitt renselsen ennå. Er også veldig redd for å bli gravid igjen så jeg lurer på om jeg vil vente til jeg har fått satt inn spiral. Men jeg vil også si at vi ikke har mye sex ellers heller. Kansje 2 ganger i mnd. Savner noen ganger å ha et aktivt sexliv men stort sett tenker jeg ikke mye på det. Vi har vært sammen i 11 år og har vel aldri vært helt gale på det området (-; Men vi elsker hverandre masse, og koser og kysser hver dag.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Fødte i desember.Har ikke hatt sex siden i fjor høst. Slapp av, det kommer tilbake av seg selv når det er tid.Bar vær åpen med din partner om det. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Gikk nesten et år med oss, pga at jeg mistet to ganger og ikke turte. Men når vi endelig begynte igjen gikk det overraskende greit, men det ble litt som første gangen ogjen. Men nå er det enda bedre enn før faktisk.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #7 Skrevet 1. juni 2007 Da jeg gikk gravid var det veldig dårlig med sex her i gården. Hadde ikke lyst, og etterhvert begynte det å bli veldig ubehagelig også. Nå skulle vi prøve igjen, to mnd etter fødsel. Hadde vært til understellskontroll :-), og alt så bra ut. Men..... Det var jo skikkelig ubehagelig jo. Huff... Noen som har opplevd det samme? Det går vel over? Jeg måtte sy ganske dypt, og kanskje det er det jeg kjenner. Eller?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #8 Skrevet 1. juni 2007 hmmm...trodde det var bare meg. Har ingen lyst, har ikke hatt seg siden jeg var gravid i fjor sommer.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #9 Skrevet 1. juni 2007 Vi har ikke hatt sex på 15 mnd nå vi:-( Og her er det jeg som begynner å bli frustrert...ni av de 15 mnd gikk jeg gravid da, men uansett liksom...huff huff
FuriLaks Skrevet 1. juni 2007 #10 Skrevet 1. juni 2007 Jeg melder meg inn i den klubben her jeg! Hehe. Vi har det bra på alle andre måter da, men er liksom ikke i sex-modus for tiden nei. Tenker at jeg har lyst, men når det kommer til saken er jeg veeeldig uinteressert. Så jeg satser på at det er normalt å ha det sånn, godt å høre at det ikke bare er meg!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Hva er sex nå igjen?? *leter langt bak i hukommelsen*
ceso Skrevet 1. juni 2007 #12 Skrevet 1. juni 2007 hvis jeg ikke tar heleelt feil hadde vi sex i midten av oktober sist. da hadde jeg så bekkenløsning at jeg egentlig bare lå og gråt resten av natten fordi jeg hadde så vondt. Veeeldig sex-dreper... nå, 3 måneder etter fødselen er det fortsatt ingenting i den gården... savner det egentlig ikke heller... har nesten glemt hvordan det er og man savner ikke noe man ikke vet hva er... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå