Gå til innhold

Noen som vil bli kjent i Oslo?

Snuppelure85

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er en jente på 22 år fra Oslo. Skal ha baby i november.

Ingen venninner som skal ha barn, litt alene.

Noen som vil bli kjent? Ta gjerne kontakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 21.. skal ha baby nå i juni.. hvor i oslo bor du?

Skrevet

hei er fra ski, men er mye i oslo... jeg er 22 å får baby i løped av uka:) vil gjerne bli kjent med noen... har heller ingen venner med barn...

er jo hyggelig om vi hadde blitt en liten gjeng som kan gå trilleturer sammen:)

Skrevet

Er fra Lørenskog, men har bare 15-20 minutter inn til sentrum.. ;) Jobber i Oslo så er der foreløbg hver dag =P

Er 21 (-85 modell) og venter vår første i oktober.

Skrevet

Jeg er ikke fra oslo, men fra Drammen, og er egentlig sjelden i Oslo, men vil bli kjent likevel! Kommer gjerne til oslo jeg altså ;) hehe... Skal ha i slutten av januar, så er leeenge til...

Skrevet

Min er ventet 14. juli og fyller 18 år en uke før termin :) Kommer fra Jessheim, men kommer veldig gjerne inn til Oslo for å bli kjent med flere gravide!

Skrevet

Hei dere andre oslo-mammaer :)

Jeg er 23 og bor på majorstua, jobber som sosionom. Er i 15 uke, bor sammen med kjæresten som er pappaen.

Det er heller ingen av mine venner som har barn eller skal få barn, det tidligste vi har klart å få ut av noen er "kanskje om 2-3 år" :)

Hva om vi kunne møtes på en cafe eller noe i sentrum? må innrømme t det er litt skummelt å møte helt nye mennesker, men dere er sikkert kjempekoselige :)

-lotta

Skrevet

jeg er 83-modell og bor i oslo. har termin i oktober, så ikke langt unna deg =) jeg finner gjerne på noe =)hvor i oslo bor du?

Skrevet

Hei:0)

Jeg vill bli kjent:0) Er 26år, fra sverige.

Skall osså ha baby i November faktiskt,thi hi...

Jeg er ny her på sidan så försöker lura utan hvordan detta fungerar.

Skrevet

jeg er 23 og ingen jeg kjenner skal ha unge. alle driver visst med studier... :o) jeg skal ha unge i september

Skrevet

martina85.. jeg har termin om under 2uker nå. er mye i ski. hadde vært koselig å møtes når vi begge har født?

Skrevet

Jeg er 26 og bor i Oslo. Har termin rundt des/jan. Ingen av mine venninder er heller keene på baby akkurat nå :(

Dårlig planlagt av meg igrunn :)

Skrevet

hvor i oslo bor du da?

Skrevet

23 år og kommer fra Lørenskog :) 6 uker på vei i dag

Skrevet

Er fra asker, men det er jo ikke så langt fra oslo ;)

Jeg er 21 og har termin i januar, så jeg er ikke lenger enn 10 uker på vei da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...