Gå til innhold

Nytt fra Modesty i "sommermodus"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 25 grader og sol. I øybelikket sitter jeg hjemme på min egen brygge med lap top. Nipper til et kaldt glass øl og småspiser potetgull mens jeg hygger meg med BIM, Skal straks på sykkeltur med min kjære hund som allerede har bjeffet og pepet om tur her nå...

Livet er virkelig verdt å leve på slike gode dager.

Jeg har nå avsluttet blødningene etter min SA. Det tok 13 dager... ( lenge!!) Droppet legetime for å dobbelsjekke at jeg har abortert da jeg testet negativt i går morrest. Det er vel ikke flere grunner for å oppsøke lege etter en SA er det? Hater leger og sykehus og unngår dem mest mulig. har rehsus minus bldo men fikk antistoffer i mars da jeg hadde en MA så jeg trenger vel ikke dette nå igjen?

I helgen skal jeg nyte solen og min kjære. Lese avis, lage mat, gå turer og ikke jobbe.

Ønsker alle andre snuppene en fantstisk helg.

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har en fin dag, sol og varme med kald øl som tørsteslukker er ikke å forakte..her pøser det,lenge siden vi har sett sol gitt..

Så sant du ikke har vondt noe sted,eller begynner å blø,få illeluktende utflod e.l. er det egentlig ikke noe behov for å gå til legen igjen.

For 7 år siden mistet jeg i uke 10,blødde fire uker nonstop,gikk ikke til legen for sjekk av underlivet men målte hcg jevnlig,fordi det steg i begynnelsen,men når det begynte å gå ned mente de at kroppen ordnet opp selv,og det gjorde den.

Fortsett å kos deg i helgen da:)

Klem skifer

Skrevet

Høres ut som at du har en super start på en fin helg=)

Her øser regnet ned, men det er meldt bedring i sikte!

Godt å høre at du er ferdig med saèn din. Tror heller ikke det skal være noen grunn til mer legeundersøkelser så lenge du har stoppet å blø, ikke får feber eller lign.

Kos deg videre 8)

Skrevet

Å så deilig du har det :)

Det var jo selvfølgelig trist at det skulle gå slik, men godt at du tar det så bra. Håper du er skikkelig heldig neste gang.

Klem

Skrevet

så leit å høre at det endte med sa for deg også Modesty

Men det går ann å nyte livet-med en pils i sola. Det har jeg også gjort i helgen. Har kjørt på med litt hagearbeid i steiksola-mye graving og spaing for å få til større plen. :) Det kjennes som om det har vært en skikkelig treninsrunde-det finne mange munskler i kroppen gitt!

Mine blødninger har også gitt seg etter sa. Jeg har ikke orket legebesøk i det hele tatt denne gangen. Orket ikke tanken på en dag med venting på st olavs. Satser på at det går bra

lykke til videre modesty

Skrevet

Attpåklatt: Høres deilig ut å svette litt i hagen i sola. Godt for kroppen det. Håper det går bedre med deg nå og at du klarer å komme deg videre. Jeg håper jo selvføgelig at du joiner meg i jakten på neste spire jeg da egentlig :-) Men men...

Stor klem

Skrevet

joda jeg er med - klarte visst ikke holde oss unna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...