Erin Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Det finnes en forumside her inne som heter "Ufrivillig abort". Kanskje kan dere stille spørsmål vedrørende å oppleve å miste der inne? Tidligere var den siden utrolig bra her inne - folk var flinke å svare og man fikk mye god info der. Skriver ikke dette for å være kritisk, men fordi jeg vet hvor skremmende det kan være å høre om "alle" som mister... OG fordi jeg virkelig ønsker at det blir mye aktivitet der inne igjen. Jeg vet nemlig hvor godt det er å ha kontakt med andre som opplever lignende ting, og som sagt var denne siden utrolig bra tidligere. Oppfordrer også dere som tidligere har mistet i SA/MA/EXU om å stikke nesen inn dit med jevne mellomrom og se om det er noe dere kan bidra med av svar og opplysninger. Kanskje kan akkurat DU gjøre noen andres dag litt bedre med din sympati og unødige erfaring...? Takk, snille damene! )
Galskapens overhode Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Stikker nesa innom der hver dag.. Vet en gang jeg leste om ei som fikk påvist XU etter å ha fått svar fra ei der inne som oppfordtret henne sterkt til å kontakte lege. Hun reddet til og m egglederen sin ..
Måånestråle Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Jeg stikker nesen innom av og til og svarer etter beste evne, og fikk mange gode svar der inne når jeg hadde behov for det selv. Ellers er vi en gjeng som har en egen SA/MA-tråd her inne på BliGravid, der vi diskuterer løst og fast. Jeg synes det er riktig å ha tråden her og ikke inne på Ufrivillig Abort, fordi vi stort sett fokuserer på det å bli gravid igjen og ikke på det å ha mistet. Ønsker ALLE lykke til med å få nye huleboere i magen sin, både dere som har mistet og alle andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå