Gjest Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Lurer på om min gutt spiser for lite hver gang jeg ammer han. Slik ser døgnet vårt ut: Ammer hver 2. time hele døgnet (han drikker i cirka 7 min). Noen som mener jeg bør prøve å drøye måltidene slik at det går 3 timer, da vil han drikke mer... og sove litt lenger. Noen som har erfaringer?
Mayken Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Sånn var jenta mi også. Spiste hver andre time, HS sa at jeg måtte drøye det, men da skrek hun bare. Jeg gav henne mat når hun ville i starten jeg, og da hadde vi det fint og bra begge to. Hun spiste med andre ord lite men ofte. Bare gjør det som passer best for dere, så skal du se at ting går seg til, og hvis du lurer på om prinsen ikke får i seg nok mat, er det bare å stikke innom helsestasjonen å veie han og følge litt ekstra med. Det viktigste er at dere ikke stresser, vær hjemme og kos dere så går det seg til. Nyt denne tiden, den går så altfor fort, vi driver med nattavvending, og jeg savner alt den tiden jenta mi var avhengig av meg og vi koste oss med ammingen.
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 Sånn var min også da han var omtrent på alder med din lille prins. Da knøttet ble ca 9 uker sov han natta gjennom...uten at jeg styrte noe med når han skulle spise Knøttene har ikke store magene når de er født og det tar tid å få plass til mat vet du....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå