Gå til innhold

Går her fortsatt med babyen i magen...

Motti

Anbefalte innlegg

Etter to våkenetter med masse rier, stoppet alt opp i natt kl 5, så nå er jeg hjemme igjen :( Nå har jeg rier bare hvert 15-20 min , så dette tar tid. Takk til alle dere som har ønsket meg lykke til, det varmer virkelig, synes litt synd på meg selv nå. Var veldig sliten i morges etter å ha hatt rier med 2-5 min mellomrom fra torsdag natt, men fikk en sovetabelett med hjem og har sovet noen timer på dagen nå. Litt ekkelt for jeg var helt i koma, men våknet hver gang det kom en ri, uten å klare å våkne helt, det var en ubehagelig følelse, tror ikke jeg vil gjøre det igjen. Legen sa at det nok skjer i løpet av et døgn, men nå er jeg litt pessimist. Men ut må hun jo, må bare få sterkere rier. Jenta har vært helt turbo i magen under veene, flyttet seg rundt som en trapes-artist, men finner visst ikke rette stillinga, selv om hodet ligger ned, riktignok løst. Ja, ja ,det var ikke dette jeg hadde lyst å oppdaterer med, men får bare ta det med godt humør, føler meg ganske opplagt nå og klar til en ny runde! Skal ikke være lett, dette!

Fortsetter under...

Kjedlig når det stopper opp slik, men du er jo nære da!! Forrige gang gikk slimproppen på meg 6 uker før termin, og jeg var lagt inn med rier xxganger, alle trodde det ville være fort gjort siden jeg var 5.gangs, men nei, gikk 11 dager over termin. De kalte det modningsrier...Ikke høpløst vondt, men slitsomt, ikke minst psykisk fordi du jo tror det skal skje noe. Du har nok ikke lenge igjen, ønsker deg mye fødekrefter....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...