Gå til innhold

Hvor mye blør man ved en tidlig SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tanta igår 2 dager etter IKM, og vanligvis blør jeg kun litt første dagen, litt mer de to neste dagene før det avtar igjen. Men det begynte rett på, og idag regelrett fosser det ut av meg. Masse klumper, sammen med det reneste og rødeste blodet jeg noensinne har sett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde MYE etter min SA.

Var da i ca 8 uke.

Var som det du beskriver, det fossa ut og med klumper.

Men jeg vet ikke helt om du blør på den måten rett etter IKM.

Det kan jo være at spiren rett og slett ikke har festa seg da?!?!

Skrevet

Det samme opplevde jeg...utrolige korsryggsmerter fra IKM til mensen kom to dager seinere. Rent og friskt blod i massevis...men det stoppet opp litt tidligere enn normalt for så å begynne å blø litt igjen noen dager seinere...and guess what...testet med clearblue dag 10 etter IKM og den kom straks opp med "gravid"!!! Så det kan godt være at du også er gravid fortsatt...jeg hadde en del symptomer etter mensen slik som ømme pupper, kviser og kvalme som gjorde meg mistenksom...testet positivt på en eggløsningstest i går og så positivt på CB i dag...småblør bittelitt ennå. Ser at det er flere som har opplevd tilsvarende...så fatt mot! :)

Skrevet

er bare det at man kan teste positivt en god stund etter at man har hatt en SA.....

jeg hadde en sa for over en uke siden og jeg tester pos enda...

Skrevet

Er så glad for å høre at du var gravid med blødning!!

Tr kom på dag 44 i min syklus, noe som er litt seint i mine beregninger, selv om jeg ikke har så faste sykluser. (ligger på rundt 35 dager) jeg begunte å blø den morgenen jeg skulle ta en g test, kjipt. testen var negativ. Det som er så rart at jeg blødde ganske normalt første dagen, men så trapper det ned innimellom, blør nesten ingen ting nå, men det kommer litt da.

Når kan jeg evt tørre å teste meg igjen??

Vil gjerne være gravid!!!

Skrevet

jeg mistet 23 mai, og jeg FOSSBLØDDE, med masse klumper i, hadde intense "rier" og vondt i ryggen... jeg va 5 uker på vei...

Skrevet

Jeg fikk mens to dager etter ikm. Blødde i 10 dager.

Skrevet

ved min sa kom det plutselig og mye, men den kraftige blødningen varte bare 2 dager, etter det blødde det veldig veldig lite og det sluttet helt etter 5 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...