Gå til innhold

sikkert to dumme spør men jeg lurer????


svimsa81

Anbefalte innlegg

kjener men spark tidligere når man er gravid for annan gang? og når ca kjener man det?

 

og når gir kvalmen seg ca?? er veldig plaget av den!!!

det er så ille at jeg ikke har gledet meg så veldig over svangerskapet og nå er jeg 11+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt om folk som hevder å ha kjent spark veldig tidlig, omtrent i den tiden du er nå, men tviler på at det stemmer utifra størrelsen på reka på det tidspunktet. For de fleste forsvinner kvalmen litt uti 2. trimester, etter hva jeg har hørt, men noen er kvalme i hele svangerskapet. Dette er veldig individuelt, og noen er ikke kvalme i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret :-) da håper jeg at kvalmen gir seg for dette er ikke kult å være så ille har vært på sykehuset 3 ganger pga det også. får ikke i meg mat eller drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff- stakkar deg. Ei jente jeg kjenner er vegetarianer, og ble alvorlig syk da hun var kvalm hele tiden og ikke fikk tatt til seg næring. Til slutt ble hun lagt inn på sykehuset, men ble ikke bedre. Etter et par måneder fikk hun en injeksjon av B12, og da ble hun helt fin etter bare en halv time! Helt vannvittig! Hun hadde manglet dette hele tiden, så kanskje du burde ta en blodprøve for å sjekke at du ikke mangler noe? Lykke til videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sies at man kjenner spark tidligere andre gang ja=)

 

Ang kvalmen er jo det veldig individuelt da... Jeg var SYKT kvalm med snuppa. Alle sa det gikk over i uke 12... Men det begynte å bli bedre fra uke 13 og var borte i uke 15. Kommer vel an på hvor kvalm man er.. Noen er det jo hele svangerskapet. Men mest sannsynlig avtar det værste snart nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg kjente små spark fra ca 13-14 uker men det var med tredjemann.

 

Klem fra meg som håper spiren er der nå :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...