Gå til innhold

Nå begynner det!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh jeg er så spent! Nå er jeg ferdig med pergotime, så nå skal vel EL være rett rundt hjørnet! Jeg har så høye forhåpninger til denne pp, nå som jeg har fått pergo. Gynekologen sa jeg hadde masse fine egg, så pergotime skulle bare modne de. :)) Føler på meg at dette kan bli måneden min! :)

Da får jeg bare hoppe til køys med sambo jeg da! :)

Hihih...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Blir spennende fremover nå ja!:)

Jeg har ennå ikke fått begynt på de pillene, har plutselig fått supervondt i puppene, skønner ingenting nå...

Blir en travel helg for deg dette her;) Lykke til:)

Skrevet

Vondt i puppene? Av de derre primolut tablettene? Hmm.. så rart! Er vel bare hormonene som styrer. For jeg fikk kraftig mens da jeg fikk det etter de tablettene. å det er jo normalt å få ømme pupper før mensen. Det hadde i alle fall jeg før jeg begynte på p-pilla da..

Ja dette blir en travel helg! :) Jeg har skikkelig tru på at det går denne måneden! Veit ikke hvorfor, men trur skikkelig at det klaffer denne pp..

Skrevet

Nei, har ikke begynt på primolut-tabl. Så jeg skjønner liksom ikke helt det der. Jeg pleier å få det rundt tiden jeg tror jeg har el. men nå har jo jeg vært hos gyn. og han kunne ikke se noen egg, så da er det vel ikke el... Jaja,,,skjønne seg på kroppen den som kan..

Jeg krysser fingrene for deg nå! Håper det blir fullklaff;)

Skrevet

Ja kroppen er merkelig, den lever helt garantert sitt eget liv! :)

Takker takker!

Krysser fingrene for deg også Fixen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...