Butterfly_Flip Skrevet 1. juni 2007 #1 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har fått min mei tai sele i dag, og måtte selvfølgelig prøve den med det samme. Den kjentes jo godt ut, MEN........ Jeg er litt bekymra for hoftene til lillegutt. Syns ikke det ser så ok ut for han. Han sitter jo nesten i spagat.....
mamma&piratene Skrevet 1. juni 2007 #2 Skrevet 1. juni 2007 Hei. Jeg skal på posten å hente min mei tai nå =) Jg kan ikke svare på spm ditt , men du burde gå inn på www.tettinntil.com/forumet og legge inn spm der. Garantert noen som kan gi deg svar !
Duddlidu Skrevet 1. juni 2007 #3 Skrevet 1. juni 2007 De skal sitte med bena godt ut til siden, nesten litt rundt magen din. Det er dette som gjør meitai'en mer ergonomisk riktig for babyen i forhold til feks babybjørn. Hoftene får en mer naturlig stilling når han sitter slik. Dessuten får han vekten fordelt utover rumpe og rygg istedet for å dingle med bena ned og belaste hoftene og bekkenet istedet.
Duddlidu Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Og jeg glemte jo å si! Dersom babyen din er veldig liten, så kan den godt sitte med bena helt inni meitai'en, med bena i froskestilling. (om du skjønner hva jeg mener). Jeg vil anbefalle deg å titte på www.tettinntil.com som hun over her, der finnes det nemmelig nøyaktige bildeserier med knytinger, og forklaringer på hvordan/hvorfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå